Vervanging voor Broodmaaltijd op school

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vervanging voor Broodmaaltijd op school

Hallo,

Ik doe nu 10 maanden serieus aan krachttraining, maar begin nu op iets vast te lopen. Ik eet in principe genoeg, ik val niet af, maar ik kom maar heeeel langzaam aan nu. Ongeveer halve kilo per 2 weken als t niet minder is.

Ik denk dat t vooral komt doordat ik op school eigenlijk helemaal geen eiwitten binnenkrijg. Ik eet dan namelijk in totaal 8 boterhammen, 4 met ham, 4 met pindakaas. Ik weet namelijk niets anders om mee te nemen wat nog fatsoenlijk te eten is.

Vandaag bedacht ik dus om een bak kwark mee te nemen. Als aanvulling, maar misschien als vervanging van 2 boterhammen. Dat zou ik dan eerst uit moeten testen.

Zou dit een beetje een redelijke oplossing zijn? Weet iemand nog andere vervangers?

Mn eet "schema" momenteel:
    - S'ochtends Havermout + Whey
    - Op school tot 15.10 -> 8 boterhammen, 4 met schouderham, 4 met pindakaas (Laatste maaltijd om half 2)
    - Thuis (Half 4), vaak 4 gekookte eieren, yoghurt + cruesli. of: rijst + 4 gekookte eieren + yoghurt
    - Pre workout, (verschilt, maar is een half uur voor mn training. Meestal rond 5 uur) banaan + 2 ontbijtkoeken
    - Post workout, Whey shake
    - Avond eten, vaak half uur/uur na mn post workout, pasta gerecht, rijst gerecht, biefstuk, vis, oid. Wat de pot schaft
    - Half uur voor het slapen: bak Kwark

Gr en alvast bedankt!

Kickboks

een halve kilo per 2 weken is wel redelijk toch? Of is het vooral vet en vocht?

Comment

gebruik de zoekfunctie, er zijn al meerdere van deze topics geopend waar zeer waardevolle informatie instaat
      Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
      People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
      BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Ik had al een beetje gekeken, maar had t niet gevonden. Zal opnieuw zoeken.

@gbn1,
        Neeuh, vet en vocht valt mee, blijft redelijk constant. Maar voor mn gevoel eet ik gewoon niet genoeg. 50% zijn nu kh's in mn schema'tje, en heb af en toe nog steeds honger. Heb dus het gevoel dat er meer uit te halen moet zijn

Comment

Probeer eens een zalm tortilla.
          Per tortilla:
          - volkoren tortilla
          - 50 gram gerookte zalm
          - kwart avocado (uitsmeren over je tortilla)
          - handje sla
          - halve tomaat

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X