Kwark met suiker

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kwark met suiker

Ik vroeg me af of het erg is om bij je magere kwark een beetje bruine suiker te gooien? Ik doe dit namelijk meestal. Ook eet ik soms kwark met bv. vanille smaak. Zitten minder eiwitten in als in magere kwark, dat weet ik. Maar om even bij de vraag te blijven, is een beetje bruine suiker in de magere franse kwark erg?
    Nothing great comes without a sacrifice..

Je krijgt dan wel veel onnodige suikers binnen, misschien goed voor in de bulk maar in de cut zou ik het vermijden
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
      Je krijgt dan wel veel onnodige suikers binnen, misschien goed voor in de bulk maar in de cut zou ik het vermijden
      gezien het volkomen nutteloze KH zijn, zou ik het tijdens de bulk ook afraden toch? En dan zeker voor het slapen gaan wanneer je metabolisme staakt
      was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Originally posted by Dimix View Post
        gezien het volkomen nutteloze KH zijn, zou ik het tijdens de bulk ook afraden toch? En dan zeker voor het slapen gaan wanneer je metabolisme staakt
        Clean bulk is het ook af te raden ja, maar dirty bulk eten mensen soms alles
        If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
          Clean bulk is het ook af te raden ja, maar dirty bulk eten mensen soms alles
          dat klinkt aantrekkelijker dan mijn huidige clean bulk zal het desalniettemin toch maar volhouden wil ik geen BF van 20%

maar OT: gezien je zoet en vanille lust zou ik er zoetstof bij doen? (Canderel bjivoorbeeld?)
          was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Doe een schep whey in je kwark.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Ik eet altijd magere kwark van de AH. Vond ik eerst echt niet te eten dus deed ik daar redelijk wat honing bij. Ik ben daar steeds minder honing bij gaan doen en nu eet ik het zelfs zo nu en dan al zonder, vind het best goed te eten nu. Soms doe ik er ook een appel op stukjes door...
              Nothing is over until you stop trying!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X