Freemasons control our food?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Haaaaske View Post
    take the red pill...... see how deep the rabbithole goes
    Precies, dit topic gaat over Matrix. Geld verdienen voor the systemmm

Comment

Ik denk dat de volksgezondheid zoiets doet en dat je die ook gerust mansons of Jaak trekhaak moogt noemen hoor. Jij beheerst uiteraard je eetpatroon maar de voorschriften worden door de volksgezondheid bijgehouden. En volksgezondheid gaat verder dan gezonde voeding. ;-)

The ugly truth!
      Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Originally posted by Supermocro View Post
        Wie zegt ja en wie nee ..?
        Als je een vraag stelt over een onderwerp dat bij de meesten onbekend is, is het slim om uit te leggen wat freemasonry is en wat het inhoudt.

uit de verschillende posts van jou die over dit thema gaan, krijg ik het vermoeden dat je zelf ook niet echt snapt wat het precies inhoud.

dus wil je echt meer weten erover:
        Freemasonry - Wikipedia, the free encyclopedia

ook leuk om te weten:

Many Islamic anti-Masonic arguments are closely tied to both Anti-Semitism and Anti-Zionism, though other criticisms are made such as linking Freemasonry to Dajjal.[82][83] Some Muslim anti-Masons argue that Freemasonry promotes the interests of the Jews around the world and that one of its aims is to rebuild the Temple of Solomon in Jerusalem after destroying the Al-Aqsa Mosque.[84] In article 28 of its Covenant, Hamas states that Freemasonry, Rotary, and other similar groups "work in the interest of Zionism and according to its instructions ..."[85] Many countries with a significant Muslim population do not allow Masonic establishments within their jurisdictions. However, countries such as Turkey and Morocco have established Grand Lodges,[86] while in countries such as Malaysia[87] and Lebanon[88] there are District Grand Lodges operating under a warrant from an established Grand Lodge. In Pakistan in 1972 Zulfiqar Ali Bhutto, then Prime Minister of Pakistan, placed a ban on Freemasonry and confiscated all the literature. The lodges were then disbanded.[citation needed] Masonic lodges existed in Iraq as early as 1919, when the first lodge under the UGLE was opened in Basra,[citation needed] and later on when the country was under British Mandate just after the First World War. However the position changed in July 1958 following the Revolution, with the abolition of the Monarchy and Iraq being declared a republic, under General Qasim. The licences permitting lodges to meet were rescinded and later laws were introduced banning any further meetings. This position was later reinforced under Saddam Hussein, the death penalty was "prescribed" for those who "promote or acclaim Zionist principles, including freemasonry, or who associate [themselves] with Zionist organisations."[82]
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

algemene info over freemasonry in nederland:
          http://www.vrijmetselarij.nl/

http://www.groot-nederland.org/wat_i...metselaar.html

En als je interesse hebt om lid te worden:

Belangstellende Avonden

Veelgestelde vragen
          Last edited by dynobet; 14-03-2012, 11:35.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Vrijmetselarij = vertrouwd maken van ouwe stelling en deze vernieuwen met kennis van het hedendaagse en het immers aanwezige. De grieken en de babyloniers en de egyptenaren gingen hun stellingen ook samen onder het vergrootglas houden. Je bekijkt het maar, maar vrijmetselarij staat voor zijn naam vrij. En daar kan je dan alle kanten mee op. Als je geen achtergrond kent waarop zij gemetseld zijn begin er dan niet aan. Dit soort werk is niet voor mensen die niet opofferingen willen maken en literatuurgek zijn. Begrijpen wat een dergelijke organisatie zoals de vrijmetselarij is vergt jarenlang werk en kost nog meer tijd dan krachttraining. Er bestaan natuurlijke trucs net zoals in het bodybuilden. Maar een slecht opgetrokken lichaam zakt zo weer in.

Gegroet,
            Ex-aannemer.

Comment

Originally posted by spaake View Post
              Vrijmetselarij = vertrouwd maken van ouwe stelling en deze vernieuwen met kennis van het hedendaagse en het immers aanwezige. De grieken en de babyloniers en de egyptenaren gingen hun stellingen ook samen onder het vergrootglas houden. Je bekijkt het maar, maar vrijmetselarij staat voor zijn naam vrij. En daar kan je dan alle kanten mee op. Als je geen achtergrond kent waarop zij gemetseld zijn begin er dan niet aan. Dit soort werk is niet voor mensen die niet opofferingen willen maken en literatuurgek zijn. Begrijpen wat een dergelijke organisatie zoals de vrijmetselarij is vergt jarenlang werk en kost nog meer tijd dan krachttraining. Er bestaan natuurlijke trucs net zoals in het bodybuilden. Maar een slecht opgetrokken lichaam zakt zo weer in.

Gegroet,
              Ex-aannemer.
              explain

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                explain
                Ja, ...

Wat wil je dat ik hierover uitleg. Ik weet niet zo goed wat je horen wilt. Vrijmetselarij moet je begrijpen. Over de vrijmetselarij draagt dankzij zijn karakter cowboylaarzen. En er hangt nogal veel vuil aan de grond of rond.

Als eender welk richting in het leven is het moeilijk te zeggen wat dit betekend of is. Ieder mens heeft andere wegen.

An sich is een vrijmetselaar niet eenvoudig en zal ik je dat ook niet kunnen uitleggen.
                Last edited by spaake; 14-03-2012, 13:24.

Comment

explain
                  Ja, ...

Wat wil je dat ik hierover uitleg. Ik weet niet zo goed wat je horen wilt of hoe je dat zou begrijpen. Vrijmetselarij moet je begrijpen en dat kan ik niet voor je doen. Overigens draagt de vrijmetselarij een karakter cowboylaarzen te dragen. En er hangt nogal veel vuil aan de grond of rond. Aanvankelijk van welke wegen je wandelde

Als eender welk richting in het leven is het moeilijk te zeggen wat dit betekend of is. Ieder mens heeft namelijk andere wegen.

An sich is een vrijmetselaar niet eenvoudig en zal ik je dat ook niet kunnen uitleggen.

Dus dit is niet eenvoudig vandaar dat ik nauw net meer als 3 maal deze boodschap heb moeten herschrijven. En in het verleden wel 1000 de keren.

(kon de vorige niet meer editen) =D

Comment

Citaat:
                    Oorspronkelijk geplaatst door El_Loco
                    Waarom heb jij eigenlijk nog geen ban?
                    .

Omdat Dynobet hem aardig vindt.
                    . jaloers ?

Comment

jij hebt het in je eerste bericht over offeringen maken. ik vraag me dan af wat voor soort offers.

Comment

jij hebt het in je eerste bericht over offeringen maken. ik vraag me dan af wat voor soort offers.
                        Je leven aanpassen aan wat je daar vind. Het zou onvrij zijn als je offeringen MOET maken. Maar in alles wat je in je leven tegenkomt maak je keuzes. En dat maakt het nauw net zo ongemakkelijk. Je kan niet ergens belangstelling in tonen wat zich in naam tegenspreekt.

Snap je wat ik bedoel.

Comment

ja ik snap het.

Comment

Pinky and The Brain Intro - YouTube
                            Lid van de 200 club

Comment

Jezus, we hebben weer een marrokaan op het board hoor. Dieskriminassie!
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Waar de fuck gaat dit topic eigenlijk over???
                                Ik weet dat er genoeg lobbyisten bestaan in de voedingindustrie, maar om nu ook de vrijmetselarij hier aan te koppelen??? Volgens mij is de topicstarter gewoon doodverveeld en maakt ie om de haverklap bullshit topics aan.
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X