Heb ondergewicht en wil flink aankomen! Klopt dit schema ??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Heb ondergewicht en wil flink aankomen! Klopt dit schema ??

08:00 s'Ochtends vinden veel mensen het moeilijk om te eten, vooral boterhammen. Begin daarom de dag met een flink bord met brintapap of bambix (babyvoeding). Dit is makkelijk weg te werken en zal voor niemand problemen opleveren.
    10:00 Hier komt de eerste wheigtgainer shake om de hoek kijken. Deze moet je leren drinken, ze zijn echt extreem smerig de eerste keren. Na een week zijn ze nog lekker ook. Sla ze niet over, zonder deze shakes is het resultaat minimaal. Mocht je veel trainen dan kan het handig zijn hier nog een schep Whey (eiwit poeder) aan toe te voegen.
    12:00 6 bruine boterhammen met kipfilet, pindakaas, rosbief. Als er maar veel eiwitten in zitten.
    14:00 500 ML kwark, Magere kwark is het beste omdat er niet te veel vet in zit en wel veel eiwitten.
    16:30 Weer een wheightgainer shake met eventueel een schep Whey.
    18:00 Avond eten. Flink veel rijst, pasta's en vlees. Maar ook veel groente!
    20:00 Weer een Wheightgainer shake met eventueel een schep Whey
    22:00 Weer een halve liter kwark. Of 5x het eiwit van gekookte eieren.

Over mezelf 23jr, 53kg

Originally posted by dounya View Post
    08:00 s'Ochtends vinden veel mensen het moeilijk om te eten, vooral boterhammen. Begin daarom de dag met een flink bord met brintapap of bambix (babyvoeding). Dit is makkelijk weg te werken en zal voor niemand problemen opleveren.
    10:00 Hier komt de eerste wheigtgainer shake om de hoek kijken. Deze moet je leren drinken, ze zijn echt extreem smerig de eerste keren. Na een week zijn ze nog lekker ook. Sla ze niet over, zonder deze shakes is het resultaat minimaal. Mocht je veel trainen dan kan het handig zijn hier nog een schep Whey (eiwit poeder) aan toe te voegen.
    12:00 6 bruine boterhammen met kipfilet, pindakaas, rosbief. Als er maar veel eiwitten in zitten.
    14:00 500 ML kwark, Magere kwark is het beste omdat er niet te veel vet in zit en wel veel eiwitten.
    16:30 Weer een wheightgainer shake met eventueel een schep Whey.
    18:00 Avond eten. Flink veel rijst, pasta's en vlees. Maar ook veel groente!
    20:00 Weer een Wheightgainer shake met eventueel een schep Whey
    22:00 Weer een halve liter kwark. Of 5x het eiwit van gekookte eieren.

Over mezelf 23jr, 53kg
    Geen adviezen geven als je hier nieuw bent. Je moet nog veel leren.

Werk je voedingsschema is uit in een excel sheetje die je vind in de voedingssectie bovenaan

Comment

Weightgainer shake? Ga melk drinken jong, 2 liter volle per dag. Dan kom je wel aan.
      Lid van de 200 club

Comment

ik geef helemaal geen adviezen! Heb die schema mee gekregen van de sportschool, snapje ? en ik vroeg of dit schema kloptte...

Comment

Originally posted by joachimrens View Post
          Weightgainer shake? Ga melk drinken jong, 2 liter volle per dag. Dan kom je wel aan.
          melk? hmm oke ..daar heb ik niemand over horen praten..

bedankt voor de tip

Comment

ik geef helemaal geen adviezen! Heb die schema mee gekregen van de sportschool, snapje ? en ik vroeg of dit schema kloptte...
            ok, aangezien er in dat schema soort van adviezen zijn.

Maar je schema klopt niet nee, weightgainer is best wel troep en als ik dus lees dat je dit van de sportschool heb gekregen....

Comment

Ben je trouwens vrouw of man? Dat maakt ook wat uit.
              Lid van de 200 club

Comment

ben een vrouw hahah slechte sportschool dus?

Comment

zou die hele schema aangepast moeten worden? of moet ik er kleine aanpassingen aan maken? haha jemmig nooit geweten dat aankomen een toestand zou zijn

Comment

Wat wil je aankomen, vetmassa of spiermassa? Zoveel boven onderhoud eten ga je geheid omzetten in vet. Als je dat prima vindt, lees dan niet verder. Wil je dat niet, dan kun je beter de excel invullen en je kcal target voor bulken kiezen.

Persoonlijk ben ik voorstander van natuurlijke producten, dus geen weightgainers. Neem bijvoorbeeld gewoon elke dag 50 gram noten op in je schema plus wat (gedroogd) fruit, niet extreem smerig, wel extreem gezond.

Kijk ook naar de oorzaak waarom je nu te licht bent. Eet je bijvoorbeeld onregelmatig enz. Een schema heeft vooral effect als je het consequent volgt. Elke dag. Dat is dus zonder uitzonderingen, dag in, dag uit. Wat je elke dag doet, gaat het verschil voor je maken. En omdat je het elke dag doet, hoef je niet zo 'extreem' te doen.

Comment

Dump de weightgainers en eet fruit, drink 1 liter melk ofzo. Voor jouw behoefte is het verder wel oke denk ik.
                      Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by Pallas View Post
                        Wat wil je aankomen, vetmassa of spiermassa? Zoveel boven onderhoud eten ga je geheid omzetten in vet. Als je dat prima vindt, lees dan niet verder. Wil je dat niet, dan kun je beter de excel invullen en je kcal target voor bulken kiezen.

Persoonlijk ben ik voorstander van natuurlijke producten, dus geen weightgainers. Neem bijvoorbeeld gewoon elke dag 50 gram noten op in je schema plus wat (gedroogd) fruit, niet extreem smerig, wel extreem gezond.

Kijk ook naar de oorzaak waarom je nu te licht bent. Eet je bijvoorbeeld onregelmatig enz. Een schema heeft vooral effect als je het consequent volgt. Elke dag. Dat is dus zonder uitzonderingen, dag in, dag uit. Wat je elke dag doet, gaat het verschil voor je maken. En omdat je het elke dag doet, hoef je niet zo 'extreem' te doen.
                        bedankt voor je reactie, heb ondergewicht omdat ik onregelmatig eet ... ik ontbijt en lunche niet tot dat het avond eten wordt geserveerd. water drinen doe ik wel veel.. en als ik een keer ontbijt lunche ik niet en ik eet ik pas savonds laat . Heel vreemd maar ik heb gewoon geen trek

Comment

bedankt voor je reactie, heb ondergewicht omdat ik onregelmatig eet ... ik ontbijt en lunche niet tot dat het avond eten wordt geserveerd. water drinen doe ik wel veel.. en als ik een keer ontbijt lunche ik niet en ik eet ik pas savonds laat . Heel vreemd maar ik heb gewoon geen trek
                          dat los je niet op met weightgainers.
                          of wou je je hele leven lang weightgainers drinken en modervet worden?

dwing jezelf iets te eten tussendoor.
                          leg een zak noten in de la van je kantoor (supergezond en veel calorien) of smeer wat boterhammen die je over de dag verdeeld op eet.

als je het eenmaal gewend bent weet je niet beter meer.
                          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Dan zit daar ook de oplossing. Nu nog de praktijk, die is weerbarstig en als het goed is wil je dit de rest van je leven volhouden of in ieder geval voorlopig. Succes met je 5 tot 6 maaltijden.

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                              dat los je niet op met weightgainers.
                              of wou je je hele leven lang weightgainers drinken en modervet worden?

dwing jezelf iets te eten tussendoor.
                              leg een zak noten in de la van je kantoor (supergezond en veel calorien) of smeer wat boterhammen die je over de dag verdeeld op eet.

als je het eenmaal gewend bent weet je niet beter meer.
                              hmmm ... en wat nou als je allergisch bent voor noten? nog bedankt voor de tip

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X