2 weken "bulk": tussentijds rapport

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 2 weken "bulk": tussentijds rapport

Ik ben nu vandaag 2 weken in mijn "bulk". Ik zet het woord tussen aanhalingstekens wegens de behaalde resultaten
    Ik ben begonnen aan 64.3kg en vandaag op de weegschaal 64.5 (gisteren was het nog 64.7 wat me een beetje hoop gaf, tot deze ochtend dus). Ik heb een dagelijkse kcal tussen 2700 - 2800 gehandhaafd met dit dus als resultaat.
    Mijn vraag naar jullie toe: is het nu al tijd om in te grijpen en mijn kcal te verhogen of ben ik dan weer te overhaast vermits het nog maar 2 weken aan de gang is? Ik wil zeker niet halsoverkop ingrijpen zonder het de nodige tijd te geven, maar aan de andere kant is het toch erg mager als resultaat toch? Kan het zijn dat mijn lichaam (dat blijkbaar van plan is alles te verbranden dat ik er in gooi) nog moet wennen aan de verhoogde kcal of is dit nu al een teken aan de wand dat ik moet verhogen?
    Ik zet in bijlage mijn huidig voedingsschema. Enkel de avondmaaltijd verandert elke dag (wat de pot schaft) maar steeds zelfde concept. Ongeveer 150gr groenten, aardappel/rijst/pasta en vlees (150 van elk dus)
    Ik zou overwegen te verhogen naar dagelijks 3000 kcal. Enige tips waar ik deze het best toevoeg (welke maaltijd of produkten)?

Alvast bedankt voor elke vorm van input...
    Groetjes

Magere Dimix
    Attached Files
    was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Ik zou iets verhogen aangezien je niet veel gewicht wint.

edit ik zou meer melk drinken (of ben je lactose intolerant dan zou ik wat tonijn ofzo tussendoor eten). Dus je eiwitten wat verhogen.
    lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Je bent net 2 weken bezig..... nog ff geduld hebben man, fitness gaat niet zo snel!
      :: 1.82M :: 84 KG ::
      BP 1x140 :: Squat 5x160 :: Deadlift 3x180

Comment

Originally posted by IRON JUNKIE
        +1 sta er nog altijd versteld van dat sommige mensen denken 4 kilo op een paar weken te winnen
        4 kg niet nee maar toch meer dan 0.2 kg.
        lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Zorg dat je niet te snel gaat, 0.2 kg is weinig maar beter dan teveel en bouw het rustig op.

Probeer 200 kcal meer per dag te eten en kijk over 2 weken of je al meer aankomt, probeer niet over je dagelijkse target te gaan. Daar ben ik tijdens mijn bulk de fout in gegaan en dat heeft me zeker 2-3 % extra opgeleverd, probeer je BF stabiel te houden met kracht/massa winst en junk niet teveel of pas het eens per week in je macro's.

Succes !

Comment

Originally posted by IRON JUNKIE
            +1 sta er nog altijd versteld van dat sommige mensen denken 4 kilo op een paar weken te winnen
            Is zeker wel mogelijk, in een paar dagen al!

Comment

Originally posted by Swekie View Post
              Zorg dat je niet te snel gaat, 0.2 kg is weinig maar beter dan teveel en bouw het rustig op.

Probeer 200 kcal meer per dag te eten en kijk over 2 weken of je al meer aankomt, probeer niet over je dagelijkse target te gaan. Daar ben ik tijdens mijn bulk de fout in gegaan en dat heeft me zeker 2-3 % extra opgeleverd, probeer je BF stabiel te houden met kracht/massa winst en junk niet teveel of pas het eens per week in je macro's.

Succes !
              Dank je sel voor de tip. Ik ga inderdaad net wat meer proberen te eten. Nog een tip waar ik deze 200 het best uit haal? Misschien toch maar dat lijnzaad in huis halen. Klinkt als easy kcal

Comment

Volgens mij was er iets met lijnzaad waardoor het werd afgeraden bij jongens/mannen.

Een handje noten geeft simpele kcal, of 2 eitjes + olijfolie bij je ontbijt. Je zou ook je magere melk kunnen vervangen door volle melk of ergens een stukje 85 % cacao chocolade kunnen nemen. Kies iets wat clean en lekker is.

Comment

Hoelaat is je training?

Banaan van 10.30 naar je ochtend maaltijd gooien, en bij 10.30 wat meer brood nemen.
                  Make it count!
                  Always look on the bright side of life...

Comment

Originally posted by VanKuip View Post
                    Hoelaat is je training?

Banaan van 10.30 naar je ochtend maaltijd gooien, en bij 10.30 wat meer brood nemen.
                    ik werk in shiften dus dat kan al eens veranderen maar over het algemeen in de ochtend, rond 09u00.
                    Ik ben alvast begonnen met mijn havermout met volle melk te nemen dat scheelt al gauw kcal 100

Comment

Je gaat goed zo neem je tijd er wat voor. En als je toch wat wilt opdrijven probeer 2 a 3 weken 100 kcal meer. Als dat nog teleurstellend is 200 kcal voor 2 weken. Als je dan ineens veel gaat bijkomen opletten. 1 kg per week bijkomen is veel. Na 6 weken ben je 6 kg vetter. Das niet goed. Hangt van mens tot mens af maar 9 kg spieren is veel voor 1 jaar. Dussss...

Chickycheck it out.
                      Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X