Voedingsschema, hulp! Toevoegingen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema, hulp! Toevoegingen?

Hallo,

Hierbij mijn voedingsschema! Ik zoek nog wat aanwijzingen hoe ik 'm kan verbeteren. Ik zou graag 3500/3600 kcal elke dag binnen willen krijgen, iemand die nog een goeie toevoeging weet? En nog andere opmerkingen op m'n schema? Brood is wel goed zo toch, geen tijd om elke x rijst te koken en mee te nemen naar school etc.

Ik heb me schema al een x gepost maar toen niet heel veel feedback gekregen, hoop dat ik nu wat meer feedback krijg .
    Last edited by Kevster; 06-04-2012, 00:38.

Als je geen tijd hebt om rijst mee naar school te nemen dan ook niet voor brood he......geen smoesjes, of je neemt rijst of brood.

waarom appel voor het slapen gaan? Ga je slaapwandelen?
    Melk en dextro na de training....... is 2x glucose is dubbel vocht en vet opslag. Dextrose tijdens de training nemen. Je appel half uurtje voor de training nemen.

En een rijstmaaltijd overdag doen. Niet zeuren, gewoon koude rijst met vis, ei, kip of rundvlees eten.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Appel neem ik in stukjes gesneden in de kwark met een beetje honing dr bij. Smaakt goed , maar ik zal op zoek gaan naar een alternatief hiervoor.

En is een banaan voor de training niet beter dan een appel? Voor de energie.

Ik ga denk ik idd toch wel over op het eten van rijst smiddag's en dan met kip, ook groente erbij doen of is dat niet per sé nodig als ik gewoon zorg dat ik s'avonds goed m'n portie groente binnen krijg bij het avond eten? Of is t misschien wel beter voor de smaak?

En als ik dan 's middags rijst ga eten met kip, dan om 10 uur 2 boterhammen met kipfilet eten en om 3 uur 2 boterhammen met kipfilet + 2 eieren? Zoiets?

Comment

Oh en nog een vraagje, heb uitgerekent dat me behoefte ongeveer 2800/3000 kcal is.

Ik ben nu 1.85 en weeg 73 kg (kom van 66kg af), is het dan mogelijk dat ik ervoor zorg dat ik elke dag 4000 kcal binnen krijg? Aangezien ik nu nog steeds best dun ben. Of is dat echt te veel voor de bulk?

Comment

Geen suikers voor het slapen gaan. Vetten en eiwitten.
          Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Originally posted by spaake View Post
            Geen suikers voor het slapen gaan. Vetten en eiwitten.
            Oke! Ik zal de appel weghalen voor het slapen gaan, en op zoek gaan naar wat anders wat ik door de kwark kan doen.

Nog mensen die kunnen reageren op me voorgaande vragen (marnop?)?

En wat is een goeie verhouding rijst/kip wat ik smiddags kan eten? Hoeveel gram?

Comment

Hierbij m'n voedingsschema wat aangepast

- Appeltje weggehaalt bij de kwark voor het slapen gaan, moet nog op zoek gaan naar wat anders door de kwark.

- Banaantje voor de training erbij gezet.

- Dextrose weggehaalt uit me post-workout shake en verplaatst naar tijdens de training.

- De 4 boterhammen van 12:30 weggehaalt, en in plaats daarvan 100 gram rijst + 100 gram kip geplaatst. Hierbij komt wss nog wat sambal maar zal niet heel veel voedingswaarde bevatten.

Dat was het denk ik wel zo'n beetje. Maar zit nog steeds op de 3000 kcal of iets meer. Dit is ongeveer 200 kcal boven me behoefte of niet eens.

Ik wil toch wel graag naar de 3500/3800 kcal toewerken, wat kan ik daarvoor nog toevoegen? Liefst iets met niet al te veel eiwitten aangezien ik al op 210 gram zit, wat al aardig veel is aangezien ik maar 72/73 kg weeg
              Last edited by Kevster; 06-04-2012, 00:38.

Comment

Originally posted by FitCH View Post
                Hierbij m'n voedingsschema wat aangepast

- Appeltje weggehaalt bij de kwark voor het slapen gaan, moet nog op zoek gaan naar wat anders door de kwark.

- Banaantje voor de training erbij gezet.

- Dextrose weggehaalt uit me post-workout shake en verplaatst naar tijdens de training.

- De 4 boterhammen van 12:30 weggehaalt, en in plaats daarvan 100 gram rijst + 100 gram kip geplaatst. Hierbij komt wss nog wat sambal maar zal niet heel veel voedingswaarde bevatten.

Dat was het denk ik wel zo'n beetje. Maar zit nog steeds op de 3000 kcal of iets meer. Dit is ongeveer 200 kcal boven me behoefte of niet eens.

Ik wil toch wel graag naar de 3500/3800 kcal toewerken, wat kan ik daarvoor nog toevoegen? Liefst iets met niet al te veel eiwitten aangezien ik al op 210 gram zit, wat al aardig veel is aangezien ik maar 72/73 kg weeg
                Ik doe gemalen noten en lijnzaad erdoor en een schepje stevia of wat whey.
                Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X