Ik kom er niet uit of de vetten in melk goed zijn of niet? Ik ben momenteel het boek BTFFTM van Venuto aan het lezen en hij is duidelijk tegen de volle melk. Hij raad aan enkel magere melk te drinken. Gezien het boek voornamelijk is gericht op het branden van vet ben ik niet zeker of het per definitie op mij toepasbaar is. Ik ben namelijk aan de bulk (die note bene niet opschiet maar goed ...) en kan de extra kcal best wel gebruiken. Nu als blijkt dat het niet de goede vetten zijn pas ik uiteraard liever en verorber ik wel een extra handvol noten of olijfolie.
Heb ook even op internet gezocht en val op deze pagina: Vet in zuivel | Zuivel en gezondheid maar ook daar is het niet echt duidelijk of het goed is of niet.
Kortom: is volle melk ok? of toch beter alternatieven zoeken voor extra kcal/vetten?
Heb ook even op internet gezocht en val op deze pagina: Vet in zuivel | Zuivel en gezondheid maar ook daar is het niet echt duidelijk of het goed is of niet.
Kortom: is volle melk ok? of toch beter alternatieven zoeken voor extra kcal/vetten?
Comment