verschil calorieen in voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• verschil calorieen in voedingsschema

Hallo,

Graag hoor ik jullie mening over het volgende:
    Ben momenteel het cutten, maar wil zoveel mogelijk spier behouden.
    Ik doe 4x per week krachttraining, en erna nog minimaal half uur cardio(de cardio maar 2x per week, maandag en vrijdag)
    Op de dinsdag en donderdag doe ik boksen, soms de zaterdag ook als ik de tijd heb en anders is de zaterdag de werk dag, veel tillen dus ook goed voor de spieren.

De vraag is, mijn onderhoud is rond de 3250c, heb mijn schema dus ook hierop afgestemd.(normaal at ik op onderhoud en deed ik extra cardio om zo het verschil temaken)
    maar zou het niet beter zijn dat ik 5dagen een ander schema volg, zelfde voeding alleen minder, dit schema is rond de 2650c en op de 2 zwaarste dagen het schema van 3250c volg ( dinsdag, donderdag, namelijk in de ochtend krachttraining en in de avond 2uur boksen).

Op deze manier hou ik verschil in koolhydraten, de 2 hoge dagen ongeveer 350g, en de andere dagen 250g.( de calorieen verlaging heb ik gedaan bij de voeding waar de koolhydraten in zitten, volkoren brood, havermout, rijst enz)

Bedankt voor jullie hulp

Gr no_limit
    Last edited by no_limit; 25-03-2012, 20:15.

He daar en welkom

Antwoord op jouw vraag is ja.

Kies jouw intensiteit hoogte iets lager (zonder cardio/boksen) vervolgens op dit onderhoud blijven gedurende de week en je verschil maken in pre en of pro workout voeding op kt trainingsdagen.
    Vervolgens vorderingen aanzien (meten) en mogelijk intensiteit hoogte in het voedingschema iets aanpassen.

Echter het excell file voedingschema is een goede globale weergave van wat je nodig hebt, het blijft uiteindelijk een vraag welke je moet stellen aan je eigen lichaam dmv proberen en meten/finetuning.

Comment

Dankje voor je hulp

Volg nu gewoon 5dagen het schema met calorieen en minder koolbydrate en 2dagen het schema met 3250calorieen en 350g koolhydraten.

Fine tunen moet ik bij dit schema nog doen, volg dit schema nog niet zolang, had eerst een ander gemaakt die ik 7dagen volgde, maar dat was geen cut schema, en vond dat het nu tijd was voor te cutten.

Gr no_limit

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X