Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik heb ook whey perfection van b&f shop, 4,5 kg verpakking. Denk dat ik de volgende keer ergens zo'n bulkzak whey ga kopen gebruik het toch enkel in mijn ontbijt dus dat zal prima werken.
"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
gebruik het toch enkel in mijn ontbijt dus dat zal prima werken.
Neem je geen whey na je training?
Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Die isolaat van B&F is niet goedkoper dan de whey perfection, maar daardoor heb je wel een lager carb en vet inname doordat het puurder is en geen lactose bevat.
Verschil is wel heel erg minimaal vergelijken tot de prijs per g eiwit, dus ik zal als mijn volgende pot 4,5k whey perfection op is die isolaat versie aanschaffen..
Die isolaat van B&F is niet goedkoper dan de whey perfection, maar daardoor heb je wel een lager carb en vet inname doordat het puurder is en geen lactose bevat.
Verschil is wel heel erg minimaal vergelijken tot de prijs per g eiwit, dus ik zal als mijn volgende pot 4,5k whey perfection op is die isolaat versie aanschaffen..
Is die nutella smaak beetje lekker?
Ik zal het je Zondag ofzo week zeggen (de pot die ik nu heb is nog niet helemaal op)
Maar ik verwacht dat die lekker is.
lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Whey Perfection Stracciatella met halfvolle kwark,in een blender,wat was dat lekker , maar ik hoorde dat je whey het beste kon mengen met water,omdat het dan beter werd opgenomen door het lichaam,is dit zo??
"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment