Avocado's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Dimix View Post
    nu we toch bezig zijn, hoeveel betaal je voor een blik tonijn (eigen nat) van 200gr? is ook al zo duur bij ons (rond € 1.50).
    Heb nu wel gehoord dat ik bij Aldi moet gaan, daar zou hij goedkoper zijn
    bij de bas van der heidijne, 59 cent per blikje.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
      bij de bas van der heidijne, 59 cent per blikje.
      mijn god... al dit eten kost me een vermogen en jij eet je helemaal suf voor een prikje. Zo zou ik ook makkelijker kunnen bulken
      was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Originally posted by Dimix View Post
        mijn god... al dit eten kost me een vermogen en jij eet je helemaal suf voor een prikje. Zo zou ik ook makkelijker kunnen bulken
        gewoon rondzoeken en ik heb geluk dat ik een moeder heb die dat een beetje zoekt voor me. Verder werk ik er even hard voor en betaal ik alles zelf.

Comment

Ik vond gisteren een receptje voor chocolade pudding op basis van avocado en het is werkelijk heerlijk!

Gewoon een avocado pletten, wat ongesuikerde cacao toevoegen en wat suiker/zoetstof (ik gebruikte agavesiroop) om zoet te maken.
          Ik heb er ook wat zelfgemaakte kokosmelk doorgedaan (3 eetlepels ofzo).

Wat versgeperst sinaasappelsap of zeste lijkt me ook lekker, of wat vanilleextract

Ik ben iig enthousiast

Comment

Originally posted by caersbart View Post
            Iemand wat meer info over avocado's. Vind het wel lekker door de rijst met wat sambal en limoen. Maar is natuurlijk wel een heel vette groente ( of is het fruit ? ;-)

Misschien weglaten tegen de zomer aan en de rijst droog naar binnen spelen?
            tis nog veel lekkerder als guacamole :-), super lekker onder rijst of pasta en breekt de droge smaak van kalkoen op een super lekkere manier.

1 avocado (kies de meest rijpe), het sap van een halve limoen, 1 fijngehakte groene chilipeper, 1 in stukjes gesneden tomaat, 1 versnipperd teentje knoflook, peper, zout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X