Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
nu we toch bezig zijn, hoeveel betaal je voor een blik tonijn (eigen nat) van 200gr? is ook al zo duur bij ons (rond € 1.50).
Heb nu wel gehoord dat ik bij Aldi moet gaan, daar zou hij goedkoper zijn
Ik vond gisteren een receptje voor chocolade pudding op basis van avocado en het is werkelijk heerlijk!
Gewoon een avocado pletten, wat ongesuikerde cacao toevoegen en wat suiker/zoetstof (ik gebruikte agavesiroop) om zoet te maken.
Ik heb er ook wat zelfgemaakte kokosmelk doorgedaan (3 eetlepels ofzo).
Wat versgeperst sinaasappelsap of zeste lijkt me ook lekker, of wat vanilleextract
Iemand wat meer info over avocado's. Vind het wel lekker door de rijst met wat sambal en limoen. Maar is natuurlijk wel een heel vette groente ( of is het fruit ? ;-)
Misschien weglaten tegen de zomer aan en de rijst droog naar binnen spelen?
tis nog veel lekkerder als guacamole :-), super lekker onder rijst of pasta en breekt de droge smaak van kalkoen op een super lekkere manier.
1 avocado (kies de meest rijpe), het sap van een halve limoen, 1 fijngehakte groene chilipeper, 1 in stukjes gesneden tomaat, 1 versnipperd teentje knoflook, peper, zout
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment