Avocado's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Avocado's

Iemand wat meer info over avocado's. Vind het wel lekker door de rijst met wat sambal en limoen. Maar is natuurlijk wel een heel vette groente ( of is het fruit ? ;-)

Misschien weglaten tegen de zomer aan en de rijst droog naar binnen spelen?

hartstike gezonde vitamine bometjes met veel gezonde enkelvoudige onverzadigde vetten.

het is overigens een fruitsoort.

ik eet het ook elke dag door mijn rijst
    waarom zou je het niet eten?
    je hebt veel gezonde vetten nodig voor het opbouwen van spiermassa en het is ook nog eens goed voor de vet verbranding.

dus waarom niet!!?
    lekkah!
    Supervoedsel: avocado - VROUW.nl | Horoscopen, Mode, Beauty, Spelletjes, Shoppen, Nieuws, Gezondheid, Prijsvragen [Eten & Genieten]
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

super gezond is het, is geloof de enigste fruit soort met vetten erin.
      Als die goed rijp is vind ik hem heerlijk.
      Calisthenics / Street workout

Comment

ik vind het heerlijk en duidelijk gezond maar wel wat aan de dure kant. Zeker om het elke dag te eten.
        Dit week-end nog willen kopen maar € 1.29 / st
        was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Originally posted by Dimix View Post
          ik vind het heerlijk en duidelijk gezond maar wel wat aan de dure kant. Zeker om het elke dag te eten.
          Dit week-end nog willen kopen maar € 1.29 / st
          dan zou ik ze ook laten liggen
          1,50 voor 2 bij mij op de markt
          eet 50 gram door mijn quinoa of rijst salade elke dag. (is nog niet eens een halve)
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Super! Met zo'n stuk avocado smaakt de rijst toch een heel pak lekkerder, en als het dan nog supergezond is is dat handig meegenomen

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
              dan zou ik ze ook laten liggen
              1,50 voor 2 bij mij op de markt
              eet 50 gram door mijn quinoa of rijst salade elke dag. (is nog niet eens een halve)
              doe je daar wat kip/vis bij? En is dat niet wat droog? Avocada heeft wel wat sap maar om rijst vochtig te maken?

Comment

nee,
                een tomaatje en een lente uitje erbij met stuk zachte smeuige avocado met wat kalkoen of kip. en eventueel een paar walnoten of een beetje olijfolie.
                super!

Comment

Originally posted by Dimix View Post
                  doe je daar wat kip/vis bij? En is dat niet wat droog? Avocada heeft wel wat sap maar om rijst vochtig te maken?
                  Ik plet de avocado met wat tomaat, look, koriander, limoensap en sambal. Echt sap is dat natuurlijk niet maar het maakt de rijst wel een pak smeuïger. Stukje kip of blikje tonijn er bij... lekker

Comment

nou beiden klinken waanzinnig lekker ... en ik krijg er geweldige honger van

Comment

op de markt in rotterdam-blaak is die lekker 0,25 per stuk

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                        mijn god wat er verschil ... jij koopt er 5, en dan nog is het 4 cent goedkoper dat voor mij 1

Comment

nu we toch bezig zijn, hoeveel betaal je voor een blik tonijn (eigen nat) van 200gr? is ook al zo duur bij ons (rond € 1.50).
                          Heb nu wel gehoord dat ik bij Aldi moet gaan, daar zou hij goedkoper zijn

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                            Ik kom regelmatignin Rotterdam. Volgende keerneven een aantal kratjesn inslaan en invriezen

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                              Ik kom regelmatignin Rotterdam. Volgende keerneven een aantal kratjesn inslaan en invriezen
                              ja doei! Dan heb ik niks meer over.....pas je op!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X