Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
vochtpercentages in de kip doen er wel toe...maar na alles zo door te hebben gelezen, scheelt het een paar cent op een kilo, en dat kan natuurlijk op week/maand/jaar basis een hoop schelen, maar is dat echt iets wat doorslag gevend kan zijn om te zeggen dat het beter vlees is? wil je het meeste waar voor je geld dan zou je zelf een ren moeten bouwen, kippen houden (scheelt ook weer eieren kopen) en ze zelf slachten e.d. dan weet je ook zeker hoe een leven die beestjes hebben gehad en wat het je gekost heeft (kosten voor het voer en dergelijke) en voor de gene met een zwakke maag, het wordt makkelijker als je het een paar keer hebt gedaan hoor (van horen zeggen dan)
en qua smaak, ligt het ook aan de gene die de kip klaar maakt....mijn vriendin krijgt dezelfde kip van de c1000 toch niet zo mals als dat ik ze krijgt als ik aan het koken ben.....
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment