Waar kopen jullie je noten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik koop het allemaal op de markt (amandelen, hazelnoten, walnoten, pecannoten en ook pitten zoals zonnebloempitten, pijnboompitten en pompoenpitten). Valt me qua prijs, in vergelijking met elders, best mee en ze zijn erg lekker. En lang houdbaar.

Pinda's eet ik overigens ook zelden. Heel soms een lepel zelfgemaakte pindakaas of wat gehakte pinda's over de biefstuk (met rode pepertjes en bosuitjes), maar dat is het wel.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Tr1bal View Post
      Idd bij de Makro. Ze hebben ook 10 kilo zakken pindas
      I know maar dat is beetje teveel van het goede en ken ik nergens kwijt :P
      If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Waarom eten jullie bijna geen pinda's? vanwege voedingswaardes?

Ik kan persoonlijk niet goed tegen andere noten. Huig zwelt ervan op en jeuk aan mijn lippen.. best irri

Comment

Originally posted by Tr1bal View Post
          Waarom eten jullie bijna geen pinda's? vanwege voedingswaardes?

Ik kan persoonlijk niet goed tegen andere noten. Huig zwelt ervan op en jeuk aan mijn lippen.. best irri
          klinkt als een allergie! dat lijkt me niet gezond man..
          zeg het niet om je te pesten, meer voor je gezondheid

pinda's zijn ook niet hetzelfde als noten toch? dus misschien ben je allergisch voor noten en niet voor pinda's..

hmm zaterdag ga ik zeker even op de markt kijken, dacht dat die hier heel erg duur waren maar kan altijd kijken. zijn wel altijd super lekker op de markt.

maar als je echt kilo's haalt van die noten, hoe bewaren jullie ze?
          en voor hoelang kan je dat bewaren?

Comment

Originally posted by airmax View Post
            ik bestel ze van Gezonde voeding voor sporters, fitness en een gezond leven | SportsNuts.nl

dit zijn volgens mij goede noten voor geen verkeerde prijs
            mooie site man, die prijzen vallen me best mee. tussen de 15 en 20 euro per kilo voor mixen, rond de 11 euro per kilo voor ''losse'' zakken, dus amandelen, cashews, 15 euro voor pecan enzo, en walnoten rond de 20 euro per kilo, maar die zijn sowieso erg duur, kan erger als ik zo is overal kijk! ook een mooie site. hartstikke bedankt voor de tip

ga is even overal prijzen vergelijken al vind ik het belangrijker dat de noten te vreten zijn. geef ik liever wat meer geld uit
            Last edited by koolhydraat; 27-03-2012, 14:46.

Comment

Ja zak goed afsluiten en in de voorraad kast. Houdbaarheidsdatum.. tja.. Meestal gooi ik ze weg, als ik de kast open trek en ze me aanvallen

Comment

ik eet me laatste weken dood aan de walnoten van de aldi xd echt ontzettend lekker die dingen!

Comment

Originally posted by koolhydraat View Post
                  mooie site man, die prijzen vallen me best mee. tussen de 15 en 20 euro per kilo voor mixen, rond de 11 euro per kilo voor ''losse'' zakken, dus amandelen, cashews, 15 euro voor pecan enzo, en walnoten rond de 20 euro per kilo, maar die zijn sowieso erg duur, kan erger als ik zo is overal kijk! ook een mooie site. hartstikke bedankt voor de tip

ga is even overal prijzen vergelijken al vind ik het belangrijker dat de noten te vreten zijn. geef ik liever wat meer geld uit
                  Noten zijn goed te doen!
                  ik eet zelf de muesli met biologische melk als ontbijt (na mijn whey shake met water)
                  en heb laatst de studentenhaver gekocht van 9.95e per KG ook erg lekker
                  Everybody wanna be a bodybuilder but nobody wanna lift heavy ass weights

Comment

Originally posted by zwarte panter View Post
                    ik haal mijn noten bij de lidl vooral de walnoten die zijn
                    Voor 2,59 een zak walnoten bij de Lidl.

Comment

colruyt noten mix.
                      Zit vol met verschillende soorten noten en rozijnen. Echt een topper.

Comment

Originally posted by koolhydraat View Post
                        klinkt als een allergie! dat lijkt me niet gezond man..
                        zeg het niet om je te pesten, meer voor je gezondheid

pinda's zijn ook niet hetzelfde als noten toch? dus misschien ben je allergisch voor noten en niet voor pinda's..
                        Klopt, een pinda is geen noot maar de vrucht van een tot de vlinderbloemenfamilie behorende plant. Voor diegene die daar interesse in hebben

Comment

Makro, 1 kg ongezouten pinda noten.
                          Voor de rest soms walnoten uit de tuin waar ik dan zelf men portie uit kraak
                          I'm not special, but not the same as you.
                          Because I do things you will never do.
                          SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

vandaag langs de plaatselijke aldi gegaan in de hoop voor goedkope noten, maar dat hadden ze hier niet zucht. alleen pinda's en 3 zakjes cashewnoten haha. niet echt wat ik zocht haha.

nadeel aan dat sportnuts volgens mij zijn de verzendkosten van 6(!) euro, das echt niet gezond

ga morgen nog is de LIDL proberen, kijken of zij het wat goedkoper verkopen

Comment

goedkoop noten? Haal de euroshopper gezouten pinda's van de ah.
                              thuis ff spoelen met water en in een bakje doen.

haal zelf altijd walnoten van de aldi (120 gram voor 2,5 ofzo?) en cashew noten van de ah (150 gram voor 2,5). Rest is te duur idd
                              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by inabouw View Post
                                Klopt, een pinda is geen noot maar de vrucht van een tot de vlinderbloemenfamilie behorende plant. Voor diegene die daar interesse in hebben
                                klopt niet. het is een peulvrucht.

ik eet alleen amandelen en walnoten.
                                het liefst biologisch, die zijn lekkerder.
                                heel soms een noten mix van de markt of pecannoten.
                                pecannoten zijn mijn favoriet maar helaas wel veel duurder dan andere nootsoorten.
                                “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X