Waar kopen jullie je noten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Waar kopen jullie je noten?

Waar kopen jullie goede (betaalbare) noten?

Hier bij de Albert Heijn bijvoorbeeld vind ik meestal alleen gezoute pinda's enzo, en tijgernootjes, soms hebben ze in hele kleine bakjes wel wat amandelen en walnoten, maar lang niet altijd, heel erg duur en hele kleine verpakkingen.

Jullie nog een idee? We hadden een kaas/noten winkel maar is helaas failiet

De markt? Biologische winkel? En als ik op de markt bij de notenkraam bijvoorbeeld noten zou halen in een zakje, hoelang zou ik die ongeveer kunnen bewaren?

Ik haal ze bij de plaatselijke turkse winkel. Grotere zakken noten voor een redelijke prijs. De biologische winkel heeft ook grootverpakkingen, maar die is hier weer iets duurder.

Hoe lang ze te bewaren zijn weet ik niet, ik heb nog nooit meegemaakt dat ze ranzig werden of zo. Ik doe ze in een luchtdicht afsluitbare glazen pot (met zo'n rubber ring, je kent ze misschien wel).

Comment

Ik haal bij Deen en Lidl als ik noten hebben wil, no problem. Maar verder eet ik alleen af en toe wat pinda's gewoon gezoute in goedkope zakjes en soms van de markt vliespinda's de ene keer gezouten en andere keer ongezouten.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Zijn cashewnoten goed of slecht?

Comment

ik haal mijn noten bij de lidl vooral de walnoten die zijn

en de rest hier bij onze notenboer of idd op de martkt..

ik doe in een wekpot idd blijven lang goed

Comment

ik haal iederen zaterdag verse noten op de markt iets duurder maar veel lekkerder!

Comment

aldi en lidl serieus? zijn die goedkoper ook? aldi EN lidl heb ik hier vlakbij, misschien eens kijken

hartstikke bedankt voor de antwoorden, van de supermarkten hier word ik echt niet gelukkig

welke noten eten jullie eigenlijk?

ik eigenlijk alleen amandelen en walnoten, zijn er nog meer spannende noten aan te raden?

Comment

ongezouten mixed nuts van de Aldi.
                focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

ik eet bijna alle noten maar dan wel ongezout

Comment

Noten zijn altijd wel vrij prijzig. Ik koop ongezouten cashews en ongezouten noten mix in de aldi.
                    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Ik haal altijd 1kg verpakkingen bij de makro als ze in aanbieding zijn , iets van 4 euro meestal voor 1kg en zijn nog lekker ook
                      If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

ik bestel ze van Gezonde voeding voor sporters, fitness en een gezond leven | SportsNuts.nl

dit zijn volgens mij goede noten voor geen verkeerde prijs
                        Everybody wanna be a bodybuilder but nobody wanna lift heavy ass weights

Comment

Idd bij de Makro. Ze hebben ook 10 kilo zakken pindas

Comment

Originally posted by BarBrother View Post
                            Zijn cashewnoten goed of slecht?
                            Lol, cashewnoten zijn heel goed
                            Never send a boy to do a mans job!

Comment

ik koop de amandelen, macedamia, walnoten, pecanoten, cashews etc allemaal per kilo. Ik krijg een speciale prijs bij de kaasboer (die ze per 15 kilo koopt).

Bij deze noten zit ik gemiddeld rond de 15 euro per kilo. Maar dit zijn ook gewoon de duurdere nootsoorten. In feite eet ik alle noten behalve pindas (ofja ik eet pindas zelden).
                              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X