Advies gevraagd over voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Advies gevraagd over voedingsschema

Hallo, ik heb me vandaag eens aangemeld op dit forum, zit al een tijdje hier rond te kijken en ik zou graag eens iemand anders z'n mening over m'n dagelijkse voeding willen weten.

8:00 Banaan en een kop thee
    11:00 4 stukken brood met in totaal 1 tomaat, 1 gekookt ei (zonder geel) 8 plakjes komkommer en 2 plakjes achterham
    13:30 4 stukken brood met kipfilet en komkommer, 1 kiwi en soms wat druiven of 2 kiwi's afhankelijk van wat ik in huis heb.
    16:00 4 stukken brood met kipfilet en komkommer
    18:00 2 stukken brood met kipfilet en komkommer
    21:00 Avondeten, eigenlijk altijd gewoon vlees groente en aardappelen
    23:30 500g magere kwark met muesli en een beetje aarbeienjam.

Lengte 1.80m
    Gewicht 71kg
    BMI 14,5%
    Kan niet = wil niet

Hallo, voordat ik een mening kan geven over uw voedingschema wil ik eerst graag weten wat nou uw doel is met deze voedingschema.
    220lbs BP , 309lbs SQ , 286lbs DL

" If brute force doesn't solve your problems then you aren't using enough "

Comment

Ja bmi omlaag zien te krijgen en groter proberen te worden, alleen heb ik het idee dat die 2 niet zo goed samen gaan.
      Kan niet = wil niet

Comment

Originally posted by 1964 View Post
        Ja bmi omlaag zien te krijgen en groter proberen te worden, alleen heb ik het idee dat die 2 niet zo goed samen gaan.
        Ik ben ff'tjes in de war je BMI is toch je body massa index en niet je vetpercentage. Je body massa index hoort volgens mij minimaal 20% te zijn ..
        Wat ik dus nu begreep is dat je wilt afvallen maar wel groter worden qua lichaamsbouw en spieren ? Hmmm...

Comment

Bedoel inderdaad vetpercentage. En op de eerste plaats groter worden en meer spieren.
          Kan niet = wil niet

Comment

Haha, ik dacht al van hmmm..

Ik ben zeer jaloers om mensen die een wat hogere vetpercentage hebben of tenminste mensen die vinden dat ze zelf een iets te hoge vetpercentage hebben.mijn doel was ook altijd om groot te worden, alleen dat ging best moeilijk omdat ik toen een vetpercentage had van 8%. Hoeveel ik ook at ik kwam maar niet aan. Totdat ik besefte dat ik niet de juiste eetschema had en juist slechte vetten at. Maar nog steeds is mijn vetpercentage zeer laag. Ik heb spieren moeten kweken uit spieren 0% vet. Een tijd van heel erg intensief getraind. Het is juist goed om een wat hogere vetpercentage te hebben als je als doel heb om wat groter te worden vind ik dan. Vet wordt spier. Wat ik vind van uw eetschema is dat u te weinig goede vetten en proteine binne krijg om als doel groot te worden het is nu wat belangrijker om is goed te kijken naar trainingsschema's en een goede voedingsschema met meer goede vetten en proteine/eiwitten. Als u nog steeds als doel heeft "groter te worden"

Comment

Originally posted by JayAthletics View Post

Ik ben zeer jaloers om mensen die een wat hogere vetpercentage hebben of tenminste mensen die vinden dat ze zelf een iets te hoge vetpercentage hebben.mijn doel was ook altijd om groot te worden, alleen dat ging best moeilijk omdat ik toen een vetpercentage had van 8%. Hoeveel ik ook at ik kwam maar niet aan. Totdat ik besefte dat ik niet de juiste eetschema had en juist slechte vetten at. Maar nog steeds is mijn vetpercentage zeer laag. Ik heb spieren moeten kweken uit spieren 0% vet. Een tijd van heel erg intensief getraind. Het is juist goed om een wat hogere vetpercentage te hebben als je als doel heb om wat groter te worden vind ik dan. Vet wordt spier. Wat ik vind van uw eetschema is dat u te weinig goede vetten en proteine binne krijg om als doel groot te worden het is nu wat belangrijker om is goed te kijken naar trainingsschema's en een goede voedingsschema met meer goede vetten en proteine/eiwitten. Als u nog steeds als doel heeft "groter te worden"
              Met 0% vet ben je dood

Vet word spier???

Comment

Originally posted by JayAthletics View Post

Ga jij net als de topic starter maar heel erg snel de stickey's lezen !

@ ts,

Bij je ontbijt sowieso meer eiwitten pakken !
                Ik zou persoonlijk een clean bulk er tegen aan gooien met dat vetpercentage.

Maak ff een exelsheetje met daarin je voedingschema.

2 a 2,5 x je lichaamsgewicht aan eiwitten (dus stel je bent 80kg dan moet je tussen de 160 en 200 gr eiwitten )

ongeveer 100 gram aan vetten, zo veel mogenlijk onverzadigd uit bv vette vis of noten.

de rest aanvullen met carbs.

Bereken je behoefte en ga daar 300kcals boven zitten om mee te beginnen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X