Alcohol tegenwoord

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Alcohol tegenwoord

Hallo,

Ik drink sinds anderhalf maand geen alcohol meer en ik word er gek van dat mensen zeggen:
    "Je vergooit je jeugd".
    "Alleen bierdrinkers zijn stoer".
    "Jij drinkt niet, dus jij kan nooit stoer zijn".

Bij hun gaat het alleen om het stoer zijn als je bier drinkt dus.
    Ik denk niet dat ik de enige ben die dit heeft namelijk.

Ik heb gewoon een doel en daarvoor wil ik gaan. Maar ja, dat snappen de kids weer niet.
    Het interesseert met niet zo heel veel wat de rest zegt, maar ik zou wel graag een tegenwoord willen hebben om hun de mond te snoeren,
    want het begint aardig irritant te worden als je dat 10 keer per dag moet aanhoren.

Ter info. Ik ben 17 jaar en train nu driekwart jaar. Waarvan de laatste 4-5 maanden serieus, omdat ik best tevreden was over het resultaat.

Bedankt.

zelf ben ik ook 17 en drink 0.0 alcohol.
    Vrienden kunnen er idd lastig om doen maar het is wel grappig wanneer ze meekomen naar de sportschool met me.
    lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Originally posted by axel1994 View Post
      zelf ben ik ook 17 en drink 0.0 alcohol.
      Vrienden kunnen er idd lastig om doen maar het is wel grappig wanneer ze meekomen naar de sportschool met me.
      Oke, het is idd irritant gewoon dat ze daar over zeuren. Hun hebben er geen last van toch? Maar toch... Sommige mensen. Wat zeg jij dan tegen hun als ze erover beginnen?

Comment

Tjah ik drink wanneer ik daar behoefte aan heb en dat heb ik niet vaak. De meeste vinden dat saai, dom, nerd-achtig, debiel, gestoord.

Ik kom met argumenten dat het letterlijk vergif is en je je lichaam er geen plezier meedoet etc. etc. Dat maakt hen echter niet uit, want zij denken heel anders.

Gewoon je ding doen en mensen gaan vanzelf accepteren dan het jouw keuze is. Je beslist tenslotte wat jezelf doet met je lichaam.

Als mensen ouder worden realiseren ze vanzelf dat je geen alcohol nodig hebt om het gezellig te hebben.
        "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by T-Buser View Post
          Oke, het is idd irritant gewoon dat ze daar over zeuren. Hun hebben er geen last van toch? Maar toch... Sommige mensen. Wat zeg jij dan tegen hun als ze erover beginnen?
          Ik zeg wel eens ze dat nooit sterk zullen worden, voor de rest negeer ik ze.
          Naar de zomer toe zullen ze zien wat ik bereikt heb (als men BF lager is).
          lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

sinds ik zuip maak ik de gains van me leven
            Mind is everything.

Comment

ik zeg ok. Is gewoon heel simpel waarom moet je je verdedigen tov je vrienden?

Comment

Ik drink ook niet meer (15 jaar atm en luste vroeger wel een stevige borrel sinds m`n 12de..) maar zo moeilijk doen mensen bij mij niet. Ze snappen het alleen niet en vinden het 'overdreven' soms. Maarja.. jij gaat ervoor, jij wilt een doel halen. Laat hun dan maar lekker praten (:

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                  ik zeg ok. Is gewoon heel simpel waarom moet je je verdedigen tov je vrienden?
                  Ik hoef me niet te verdedigen maar het is nogal irritant om het zooo vaak per dag aan te horen.
                  Van klasgenoten, vrienden, kameraden etc etc.

En ik ben zo iemand die graag discussie aangaat en iemand uitlult (voor de rest van de groep).

Maar hierop weet ik zo gauw niet wat te zeggen, omdat hun compleet anders denken (zoals iemand hier al zei).
                  Je kunt het gewoon niet tot hun verstand brengen dat ik wel ergens voor wil gaan.

Kijk, dat hun zich nou helemaal klem-zuipen op een zaterdag maakt me niks uit, daar heb ik toch ook geen commentaar op?
                  Ik snap niet dat dat zo moeilijk te begrijpen is. Toen ik nog wel alcohol drinkte maakte mij het ook niets uit of iemand wel of geen alcohol dronk.

Comment

Originally posted by T-Buser View Post
                    Hallo,

Ik drink sinds anderhalf maand geen alcohol meer en ik word er gek van dat mensen zeggen:
                    "Je vergooit je jeugd".
                    "Alleen bierdrinkers zijn stoer".
                    "Jij drinkt niet, dus jij kan nooit stoer zijn".

Bij hun gaat het alleen om het stoer zijn als je bier drinkt dus.
                    Ik denk niet dat ik de enige ben die dit heeft namelijk.

Ik heb gewoon een doel en daarvoor wil ik gaan. Maar ja, dat snappen de kids weer niet.
                    Het interesseert met niet zo heel veel wat de rest zegt, maar ik zou wel graag een tegenwoord willen hebben om hun de mond te snoeren,
                    want het begint aardig irritant te worden als je dat 10 keer per dag moet aanhoren.

Ter info. Ik ben 17 jaar en train nu driekwart jaar. Waarvan de laatste 4-5 maanden serieus, omdat ik best tevreden was over het resultaat.

Bedankt.
                    Het is makkelijker om het niet uit te leggen, ik wordt elke dag op school gevraagd "waarom neem je rijst en kip mee?" "waarom neem je eieren mee?" "waarom eet jij zo veel?"
                    Het is gewoon makkelijker om te zeggen: dat begrijp je niet, laat maar.

Dat is mijn advies.
                    There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Als je 18 wordt en je hebt je rijbewijs, willen ze je allemaal als bob.

Comment

Trekt bij naarmate iedereen een beetje ouder is. Vooral niet steeds dezelfde discussie aangaan, heeft toch geen zin. Gewoon doen wat je wil en duidelijk maken dat ze je vrienden zijn, niet je moeder.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Mijn vrienden zeggen altijd dat ik keer minder moet gaan zuipen, de bemoeials!
                          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                          Squat 230 kilo
                          Bankdrukken 137.5 kilo
                          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Gewoon nee durven zeggen en maling hebben aan die gaste.

whaha wat is der nou stoer aan zuipen?:P

Dat je dan meer durf te doen en te zeggen tegen een meisje?:P

Drm ben ik zelf ook een mietje(a)

Comment

Ik heb ook nooit veel gedronken en nooit gerookt (dat was vroeger ook stoer ) Maar als je gewoon zelfvertrouwen hebt dan zal niemand daar over zeiken.
                              Gewoon schijt aan hebben.
                              Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X