Alcohol tegenwoord

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by seanl94 View Post
    Die laatste zin doet het hem. Alcohol en GHB werken enorm synergetisch. Da's dus funest. Dan ben je letterlijk een zelfmoordpoging aan het doen. (De bekende combi van alcohol en benzo's, zie whitney housten.)
    Verder is nog een beetje psychologie. 1 shotje GHB staat niet voor één glas alcohol, maar voor 5-10 ofzo. Daarom dat je ook een uur moet wachten voordat je een tweede pakt als het niet direct in slaat. Bij alcohol drink je ook niet direct nog eens 8 glazen als de eerste 8 niet binnen een kwartier in slaan.

Maargoed, als je verstandig met dat spul kunt om gaan, voorzie ik weinig problemen. Alleen vraag ik me af of dat in jouw geval wel verstandig is, aangezien jij zegt dat je stoppen na één biertje doorslaan.
    ik kende het niet dus even moeten googlen en blijkt op de lijst van harddrugs te staan? Dat lukt me dan wat sterk in vergelijking met een biertje (of meerdere) toch?
    was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

alcohol is ook een harddrug.
      Last edited by dynobet; 30-03-2012, 12:14.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by Dimix View Post
        ik kende het niet dus even moeten googlen en blijkt op de lijst van harddrugs te staan? Dat lukt me dan wat sterk in vergelijking met een biertje (of meerdere) toch?
        De soft- en harddrugs lijst is imho meer een indicatie van wat sociaal geaccepteerd is dan een lijst waarin de gevaarlijkste drugs het hardst worden aangepakt.

http://en.wikipedia.org/wiki/Substance_abuse

Daar heb je imho meer aan dan de door de overheid opgestelde lijst.
        Last edited by scoobydoo; 30-03-2012, 12:18.
        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
          En het klinkt triest maar naar een meisje stappen zonder alcohol is toch een stuk moeilijker het maakt opeens uit of je afgewezen word en ik weet nooit wat ik moet zeggen.

Dat zal ik binnenkort eens van zeer dichtbij bekijken...............
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

wat is alcohol?
            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
              wat is alcohol?
              ontsmettingsmiddel?

Comment

Originally posted by kojak View Post
                wat is alcohol?
                "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

elk weekend een paar biertjes gaan er bij mij prima in

Comment

Ik zou me lekker klem zuipen en dan achter het stuur KRUIPEN

Comment

Originally posted by lucky_luc View Post
                      als ik dit zo hoor is het inderdaad verstandig dat jij niet drinkt

Comment

Originally posted by lucky_luc View Post
                        dan ben je inderdaad een tovenaar als je zo elke week-end toch thuis geraakt

Comment

hoi jonguuhutjeeee! je bent vet stoer als we alcohol gaan drinkennn!
                          Never send a boy to do a mans job!

Comment

als je nie wilt drinken dan moet je niet drinken ongeacht wat andere zeggen.....het is een discipline kwestie of als je dan toch gaat drinken het bij 1 of 2 bier kunt houden op een avond.....misschien een leuke uitdaging voor je eigen??

Comment

Zooo. Even alle reacties doorgelezen. Had niet gedacht er zo veel te krijgen .
                              Maar het is me nu wel een beetje helderder geworden. Gewoon schijt aan hebben dus. Thanks all .

Comment

Originally posted by T-Buser View Post
                                Gewoon schijt aan hebben dus.
                                Dankzij ons is jouw zelfvertrouwen nu zo hoog dat je 'nee' durft te zeggen. Iets wat uuuren aan voorlichting op tv, radio en scholen niet voor elkaar krijgt. Ik denk dat ik dat eens in het 'goede daden topic' dump.
                                Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X