Alcohol tegenwoord

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

moet je jezelf niets van aan trekken, ikzelf heb 4 maanden niet getraind na een auto-ongeluk en in de laatste maand heb ik veel bier gedronken, veel friet gegeten en ontzettend ongezond geleefd....
    ik ben sinds 1 week weer helemaal omgeslagen streng met de voeding, GEEN DRANK en schijt wat mensen dan vinden, je doet het voor je zelf! als jij waarde hecht aan een gezond lijf en aan je voeding dan is dat jou keuze.

Comment

Wat mij ook stoort is dat veel mensen geen leuke avond kunnen/willen hebben zonder alcohol. Ik drink geen druppel en ik kan net zo gek doen of een leuke avond hebben als iemand die wel drinkt, of zelfs een betere avond (en geen kater).

Comment

Zelf nooit veel alcohol gedronken.
        Het zit namelijk gemakkelijk in elkaar, als je iets niet veel doet mis je het ook niet.
        Met mensen die zich kappot zuipen ga ik toch niet veel weg, heb je niets aan en kan je geen conversatie meer mee voeren.

Gewoon je eigen ding doen dus.
        I'm not special, but not the same as you.
        Because I do things you will never do.
        SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

Laatste paar jaar drink ik nauwelijks nog wat, 1 keer in het half jaar zuip ik me helemaa klem en gooi ik er gelijk een paar gram sos tegen aan. En ben ik gelijk weer even genezen. OT: doe wat je zelf wilt, vrienden die je pushen zijn imo geen vrienden. Bedenk wel je bent nu jong wees niet te streng voor jezelf. Ik zou voor geen goud die tijden willen missen toen ik 17 was. Damn heimwee!
          Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Heheheh, ouwe partychamp!
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
              Laatste paar jaar drink ik nauwelijks nog wat, 1 keer in het half jaar zuip ik me helemaa klem en gooi ik er gelijk een paar gram sos tegen aan. En ben ik gelijk weer even genezen. OT: doe wat je zelf wilt, vrienden die je pushen zijn imo geen vrienden. Bedenk wel je bent nu jong wees niet te streng voor jezelf. Ik zou voor geen goud die tijden willen missen toen ik 17 was. Damn heimwee!
              Amen!
              Bijna weer koninginnendag, das precies een jaar geleden dat ik echt foktop was.
              Drink gemiddeld 1 bier per week.
              Ssssmoking

Comment

Originally posted by Marv View Post
                Amen!
                Bijna weer koninginnendag, das precies een jaar geleden dat ik echt foktop was.
                Drink gemiddeld 1 bier per week.
                gemiddeld 1 per week ... is dat dan een andere manier van zeggen 52 bier op koninginnedag?
                was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Originally posted by Dimix View Post
                  gemiddeld 1 per week ... is dat dan een andere manier van zeggen 52 bier op koninginnedag?
                  Hahah 4 bier en ik lig plat zelfs.
                  Gewoon amper aan gewend.
                  Net als na 2 weken zuiver eten een zak zure matjes drukken, te heftig!
                  Ssssmoking

Comment

Originally posted by Dimix View Post
                    dacht precies het zelfde
                    maar begint denk bij koninginnen nacht die doorhalen en zo vroeg mogelijk naar een andere bestemming komen (wat voorgaande jaren amsterdam was) moet je nu toch echt naar een feestje ofzo en daar je zelf verder de vernieling in helpen.

Weet nog een vriend die het tempo niet aankon en om een uurtje of 18.00 ging slapen thuis hij werd om 04.00 wakker EINDE DAG!

oké raak offtopic denk dat ik maar hierover een topic ga aanmaken
                    Calisthenics / Street workout

Comment

Mensen weten dat (teveel) drinken slecht is. Als ze dat weten proberen ze altijd anderen in hun zonde mee te sleuren, zodat ze niet meer in hun uppie slecht zijn.
                      Dit zie je met drugs, drinken en roken. Maar al te graag bieden ze je een snuifje, peuk of pul bier aan en als je nee zegt ben je 'ongezellig' of een watje. Maar wa ze eigenlijk zeggen is: "Jij bent beter dan mij en daar heb ik enorm de pest in."
                      Wie biedt je ooit een hap aan van een extreem gezonde salade? Of een bak havermout? Niemand, want daar hoef je jezelf niet beter over te voelen, dat is al goed
                      createmybody.net

Comment

Originally posted by phormicola View Post
                        Mensen weten dat (teveel) drinken slecht is. Als ze dat weten proberen ze altijd anderen in hun zonde mee te sleuren, zodat ze niet meer in hun uppie slecht zijn.
                        Dit zie je met drugs, drinken en roken. Maar al te graag bieden ze je een snuifje, peuk of pul bier aan en als je nee zegt ben je 'ongezellig' of een watje. Maar wa ze eigenlijk zeggen is: "Jij bent beter dan mij en daar heb ik enorm de pest in."
                        Wie biedt je ooit een hap aan van een extreem gezonde salade? Of een bak havermout? Niemand, want daar hoef je jezelf niet beter over te voelen, dat is al goed
                        Does somebody need a hug?
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Drink 1 keer in de week 3 biertjes en dan neem cola en dan voel in me lekker fris en hebt ik ook nog wat aan de dag erna!.
                          Me vrienden zuipen zich helemaal klem. Ik was daar ook een van!. Kan hun thempo niet meer bijhouden en als ze me bier geven zeg ik altijd '' Hebt genoeg joh''' en dat moet ik meestal nog wel 10x op een avond zeggen:P. Gewoon sterk zijn en durfen zeggen. Fitness is levenstijl en waarom als he hele week hard werkt in sportschool en elke weekend alles weer net zo hard wegzuipt.:P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X