Bulk Schema voor een ''ectomorph'' graag feedback

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bulk Schema voor een ''ectomorph'' graag feedback

Dag allemaal,

Na 3 weken wat te hebben uitgeprobeerd met ''clean'' eten ben ik 4 a 5kg aangekomen. Nou wil ik graag een goed bulk schema gewoon standaard aanhouden, na wat te hebben uitgeprobeerd kom ik ongeveer op het volgende uit:

7:00 brinta / 50g / 183 KCAL
    7:00 melk (HV) / 500 ML / 250 KCAL
    7:00 whey perfection / 30g / 113 KCAL
    7:45 banaan / 1 stuk / 124 KCAL

= 670 KCAL

9:30 2 sneedjes boerentarwe / 50g / 103 KCAL
    9:30 calve pindakaas / 25g / 162 KCAL

= 265 KCAL

10:30 2 sneedjes boerentarwe / 50g / 103 KCAL
    10:30 calve pindakaas / 25g / 162 KCAL

= 265 KCAL

12:30 rijst (zilvervlis) / 150g / 554 KCAL
    12:30 wokgroenten / 200g / 50 KCAL
    12:30 melk (HV) / 500ML / 250 KCAL

= 854 KCAL

15:00 2 sneedjes boerentarwe / 50g / 103 KCAL
    15:00 kipfilet beleg / 20g / 31 KCAL

= 133 KCAL

<-- Pre- workout meal -->

16:45 melk (HV) / 500 ML / 250 KCAL
    16:45 brinta / 40g / 146 KCAL
    17:10 banaan / 1 stuk / 124 KCAL
    17:20 <<TRAINEN>>

= 520 KCAL

<-- Post- workout meal -->
    18:55 ei / 2 stuk / 164 KCAL
    * Ben pas circa 30a45 minuten thuis om dan vervolgens direct whey perfection te drinken.
    Is het erg dat het zo lang na trainen pas kan?

= 164 KCAL

19:20 whey perfection / 30g / 113 KCAL
    19:20 melk (HV) / 300ml / 150 KCAL

<-- avondeten -->
    * kan verschillend zijn, maar meestal sowieso:

19:45 rijst (zilvervliesrijst) / 200g / 738 KCAL
    19:45 broccoli / 200g / 40 KCAL
    19:45 lamskarbonade / 100g / 306 KCAL (sowieso 100g vlees heel verschillend).

= 1084 KCAL

20:45 blikje tonijn in olie / 100g / 228 KCAL

= 228 KCAL

21:30 magere kwark / 450g / 252 KCAL
    21:30 cashew-noten / 50g / 308 KCAL

= 560 KCAL

In totaal is dit: 5006 KCAL (Ik heb wel een redelijk vol gevoel de hele dag door, maar kan het ondanks dat goed wegwerken).

Ik heb hier ook een schema van in excel, ik dacht ik type het hier ook ff neer i.v.m. andere tijden. En wellicht dat het iets overzichtelijker is voor jullie.

Doel: Massa kweken.
    Stats: 1.98m / 79KG / BF: 10% / 22 jaar
    Trainingstijd: bijna 3 maanden nu, merk dat ik wel redelijk sterker wordt mijn lichaam is ook al voller geworden.
    Status: Verslaafd aan fitness. Beste wat me tot nu toe in mijn leven is overkomen.

Ik zou graag tips willen hebben en kijken of dit schema volgens jullie ''deskundige'' keuring überhaupt wel goed is. Eventuele aanpassingen / kritiek / supplementen / verbeterpunten zie ik graag tegemoet.

Link excel bestand: Voedingsschema bulking.xls

In afwachting van jullie reacties, bij voorbaat dank voor de tijd.

~ Greetz, Jim

Voeding ziet er netjes uit, stats moeten alleen nog veel bruter maar dat komt wel als je zo door gaat.
    Je zou ev Whey mee kunnen nemen naar de gym in een shakebeker en gelijk na de training opdrinken.
    En ev dextrose na de training nemen om je lichaam weer na de training van suiker te voorzien en daardoor worden de eiwitten sneller opgenomen.

Succes!
    What you put in you get out.

Comment

Originally posted by Juul94 View Post
      Voeding ziet er netjes uit, stats moeten alleen nog veel bruter maar dat komt wel als je zo door gaat.
      Je zou ev Whey mee kunnen nemen naar de gym in een shakebeker en gelijk na de training opdrinken.
      En ev dextrose na de training nemen om je lichaam weer na de training van suiker te voorzien en daardoor worden de eiwitten sneller opgenomen.

Succes!
      Ja dat is misschien een idee inderdaad, als ik zeg maar de poeder de hele dag in de shake beker laat zitten, is het dan nog gewoon goed voor gebruik? Ik train namelijk direct na stage. En dan moet ik het natuurlijk met water mixen, geen probleem alleen dan wel 300ML HV melk minder .

Bedankt voor je snelle reactie.

Mvg

Comment

Originally posted by Shredded92 View Post
        Ja dat is misschien een idee inderdaad, als ik zeg maar de poeder de hele dag in de shake beker laat zitten, is het dan nog gewoon goed voor gebruik? Ik train namelijk direct na stage. En dan moet ik het natuurlijk met water mixen, geen probleem alleen dan wel 300ML HV melk minder .

Mvg
        Je kan je eventueel ook je whey los meenemen in een tupperware-doosje (dus een bakje die je kan afsluiten), dan doe je dat na de training in je shake-beker en water er bij.

Comment

Originally posted by Shredded92 View Post

Mvg
          Hey, ik neem ook altijd me poeder al mee in me shakebeker+dextrose naar de training. En dan na het trainen vul ik hem bij de fitness met water.. Werkt perfect man. (zorg er wel goed voor dat je shakebeker goed droog is)
          Benchpress: 1x110 Deadlift: 1x215 Squat 1x150

Comment

Bedankt voor de tips, en wat betreft mijn voedingsschema is dat in orde?

Comment

gl getting fat.
              Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Originally posted by spaake View Post
                gl getting fat.
                Advies?

Comment

Deskundige nog tips?

Comment

Ik denk gewoon lekker zo doorgaan en als ik je zo hoor zijn er niet echt problemen dus gewoon zo doorgaan, als er iets is gewoon weer opnieuw vragen.

Sccs
                    What you put in you get out.

Comment

Iemand nog tips? Graag, heb ze nodig

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X