Voeding (o.a. Kyle Leon schema)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voeding (o.a. Kyle Leon schema)

Hallo mensen,

Dit is mijn eerste post op dit forum en ik hoop dat ik geholpen kan worden met mijn probleem:
    Aankomen avec le problem 'school'.

Ik fitnes 3-4 keer in de week en doe verder geen andere sport.
    Ik weeg 68 kg met mijn lange lichaam van 1.88 en wil van mijn magere lichaam af zien te komen
    Nu heb ik het programma van Kyle Leon aangeschaft (zoek maar op internet op) en krijg een voedingsschema voorgeschoteld. Ik zit dan op 3700 calories.
    Allemaal leuk en aardig; MAAR het is naar mijn mening niet te doen door school.
    Ik zou sweet potatos in de ochtend moeten eten, tonijn eten tijdens school en verder 2 eieren per dag moet eten (is dat niet slecht voor je?)
    Ik moet ook protein shakes nemen, maar geld mammoth 2500 ook hieronder?

Daarom vraag ik aan jullie of jullie handige oplossingen hiervoor hebt.
    Ik wil echt er alles aan doen om aan te komen.

Met Vriendelijke Groet,
    MDB95

Mammoth 2500 is weightgainer als ik het goed heb, geen proteine shake. Ga gwn naar bodyenfitshop.nl staan genoeg op.

Maar voedingsschema en school is toch best te doen? Je kunt ook altijd dingen wijzigen. Zodat het voor jou makkelijker is te volgen.

Comment

Ja ik zou rijst moeten eten op school: maar ik heb op school niet de beschikking over een fornuis enzo. Tonijn enzo is ook redelijk lastig en daar zitten juist al die eiwitten in.
      Zit trouwens in een boterham met broodbeleg kipfilet veel eiwitten? Want zon miezerig plakje kip op brood lijkt zo weinig (en kipfilet is ontzettend duur naar mijn mening)
      Is het verder ook niet slecht om 2 eieren per dag te eten? En weten jullie ipv mammoth 2500 een goedkope maar wel goede protein shakes?

Ik hoop niet dat ik jullie lastig val met mijn vragen

Comment

Originally posted by mdb95 View Post
        Ja ik zou rijst moeten eten op school: maar ik heb op school niet de beschikking over een fornuis enzo. Tonijn enzo is ook redelijk lastig en daar zitten juist al die eiwitten in.
        Zit trouwens in een boterham met broodbeleg kipfilet veel eiwitten? Want zon miezerig plakje kip op brood lijkt zo weinig (en kipfilet is ontzettend duur naar mijn mening)
        Is het verder ook niet slecht om 2 eieren per dag te eten? En weten jullie ipv mammoth 2500 een goedkope maar wel goede protein shakes?

Je hebt ook euroshopper kipfilet, ik vreet 8 bammetjes per dag met 2 van die plakken erop, kost geen drol.

Comment

Is tonijn uit blik uit de verpakking gewoon te eten zonder verwarmen/koken of weet ik het?
          En is eieren eten elke dag niet slecht voor je?

Hartstikke bedankt alvast voor de reacties

Comment

Is tonijn uit blik uit de verpakking gewoon te eten zonder verwarmen/koken of weet ik het?
            En is eieren eten elke dag niet slecht voor je?

Hartstikke bedankt alvast voor de reacties
            Door de tonijn gewoon pindakaas doen en volgens mij staat er iets in de sticky's over eieren. Eieren zijn top

Comment

Er zitten meer eiwitten in gewone kipfilet dan in het broodbeleg. Ook is gewone kipfilet in verhouding per gram juist goedkoper. Daarnaast is het door zelf te bakken en te kruiden lekkerder. Het is uiteraard alleen meer werk.

Tonijn is gewoon koud te eten. Ik doe er meestal nog cherrytomaatjes door en wat nootjes. Soms ook nog wat zaanse mayonaise.

Rijst kan je ook thuis koken en op school koud eten. Dat is ook prima te doen.

Comment

3700 cal is veelste veel
                http://forum.bodynet.nl/sticky-onder...g-schemas.html
                lezen en dan ff je onderhoud berekenen en daar 500 cal boven zitten
                There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X