Eet voor een klein dorp maar kom weinig/niks aan.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eet voor een klein dorp maar kom weinig/niks aan.

Hallo!

Ik ben een beetje ten einde raad want ik zit met t volgende. Ik ben een student van 19, ik sport al ongeveer sinds mijn 16e maar met weinig structuur.. Ik ben per 1 januari 2012 begonnen met 4-5 dagen in de week te trainen op 2 spiergroepen per training.

Ik ben 1.80 en maar +- 62kg! Voedingsschema:

2x donkerbruin brood ontbijt.
    10-14x donkerbruinbrood/warme maaltijd + 5donker brood in de middag.
    's avonds gewone warme maaltijd
    Elke training sluit ik af met een eiwitshake.
    Voor het slapen 3-4 boterhammen/warme maaltijd.

Zo gaat het ongeveer al een jaar door. Ik eet & train mezelf de tering in.. maar ik kom niks aan...?
    Enige slechte gewoonte die ik heb is roken.. pakje per 3-4 dagen en alcohol enkel in het weekend..

Iemand misschien tips of tricks?

Heb Ik dus Ook voor...
    Bench:70 KG, Deadlift: 75kg squat 60kg

Comment

Lees de stickies.

Je eet misschien wel genoeg met jou stats, maar je eet de verkeerde producten. Succes !

Comment

Hmm,. durf het niet te zeggen..

Eet kapot veel kip en koolhydraatrijk voedzsel.. veel silvervliesrijst, vis en pasta's.

Comment

ik denk dat je jezelf overschat. ik heb veel mensen gekend die dachten veel te eten totdat ze mij zagen eten als ik wil aankomen.
          There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Denk dat het ziekelijk veel eten nog wel mee valt anders zou je echt wel aankomen.
            14 x brood 15x dit 2x dat kunnen wij niks mee.
            Bereken eerste even je ekv waarden, post deze en je krijgt ongetwijfeld hulp.
            Mind is everything.

Comment

Als student van 19 die zo op zn gemakje rond de 20 boterhammen + 2 Flinke borden warm eten met gemak wegwerkt lijkt het mij niet dat ik mezelf overschat. Meeste vrienden van mij eten rond de 6-7 boterhammen per dag en komen kilo na kilo aan....

Comment

heb je ook andere klachten qua gezondheid?

misschien een overactieve schildklier.
                “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Ja dat is mij wel wat vaker verteld maar ik heb mezelf er eigenlijk nog nooit op laten testen... misschien is dat wel eens verstandig om te doen ..

Comment

stop met roken, hoor je wss veel, maar ik kon net zoals jij met te pletter vreten en kwam geen gram aan toe ik rookte,

sinds ik gestopt ben, kwamen de kilo's er wel bij, is gewoon een nevenwerking van roken waar je heel je metabolisme mee overhoopt haalt

Comment

en dan nu over je eten ,je ontbijt is al veel te klein, en de rest is niet wat het moet zijn :-), die eiwit shake is nutteloos als je eetschema niet correct is, tis een supplement, geen onderdeel van je eten dus, maar een aanvulling

Comment

Originally posted by kabbap View Post
                        Als student van 19 die zo op zn gemakje rond de 20 boterhammen + 2 Flinke borden warm eten met gemak wegwerkt lijkt het mij niet dat ik mezelf overschat. Meeste vrienden van mij eten rond de 6-7 boterhammen per dag en komen kilo na kilo aan....
                        Als student van 17 eet ik nog wel een beetje meer hoor.

Maar je hebt het erover dat ze bijkomen en student zijn. Ik gok dat de oplossing van die vraag in de bodem van het glas te vinden is. Als jij niet 3x per week drinkt, scheelt je dat ook flink wat kcals.
                        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

eet je ook gezonder. Bijv. fruit enz. Ik zelf was ook echt dun ( 58 kg bij 1.78m). Nu gestopt met roken, gezonder eten (vooral ook meer) en 4 dagen per week fitness. Ben op dit moment 69 kg ( in 3 maanden tijd!!). Stoppen met roken helpt echt.

Comment

Je eet misschien toch te weinig, en roken helpt je stofwisseling ook al niet.
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Vetten en eiwitten opschroeven. Je eet nu overwegend carbs. Dan kom je netto nog op niet zoveel uit. als je de vetten en eiwitten opschroeft en carbs meer balanceerd kom je op meer uit ---> kom je aan. Eiwitten gewoon op 180-200 zetten. Kom je nu bij lange na niet aan.
                              Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X