(CUTTEN) Mening gevraagd over mijn voedingschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• (CUTTEN) Mening gevraagd over mijn voedingschema

Goeieavond

Heb een schema gemaakt en zou graag wat reacties/meningen hebben op dit schema. Had namelijk hiervoor een schema en was 4kg kwijt in 3 weken waarvan 1.2 kg spier en 2.8 kg vet. Vond dit nogal veel spierverlies en hoop dan ook dat dit met dit schema opgelost zal geraken... Zodanig ik het spierverlies kan beperken.

Train zelf 3 maal in de week en speel voetbal ook 3 maal in de week competitie... Men werk is niet bepaald zwaar ben namelijk chauffeur.
    Ben 1m89 groot en weeg 94 kg. Men vetpercentage staat momenteel op 14.5% Ik doe al 2 jaar aan krachttraining.

Grtz
    Attached Files

denk dat je iets meer moet eten, ongeveer 100kcal, probeer dit aan vetten binnen e krijgen, die heb je weinig.

Comment

Originally posted by ProsseN View Post
      Goeieavond

Heb een schema gemaakt en zou graag wat reacties/meningen hebben op dit schema. Had namelijk hiervoor een schema en was 4kg kwijt in 3 weken waarvan 1.2 kg spier en 2.8 kg vet. Vond dit nogal veel spierverlies en hoop dan ook dat dit met dit schema opgelost zal geraken... Zodanig ik het spierverlies kan beperken.

Train zelf 3 maal in de week en speel voetbal ook 3 maal in de week competitie... Men werk is niet bepaald zwaar ben namelijk chauffeur.
      Ben 1m89 groot en weeg 94 kg. Men vetpercentage staat momenteel op 14.5% Ik doe al 2 jaar aan krachttraining.

Grtz
      Wat is je behoefte ? Hoeveel kcals at je toen je zo veel afviel ?

Verder sowieso te veel carbs en te weinig vetten !
      100 gram vetten pakken uit bv vette vis of noten.
      En kelogs ? Vervangen voor bijvoorbeeld brinta !

Comment

Mijn behoefte is 3186 kcal, ik at toen ik zoveel afviel tss 2500 en 2800. Wat laat ik dan best vallen voor de carbs te verminderen? En wnr eet ik het best die noten of vette vis? Due brinta heb dat ng gegeten maar lust het echt voor geen meter... Grtz

Comment

Mijn behoefte is 3700-3900 en zit nu op 2700kcals, 1e maand +0,5kg vvm en 2,8% vet eraf dus er is wellicht iets niet goed met je timing van je voeding, ik kan 'm niet openen zit op de ipod dus...lage kcals is niet altijd 'slechter'
          Make it happen, shock everyone!

Comment

Je zit een beetje laag in vetten maar verder zie ik niet echt iets wat fout is.
            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Dus geen carbs verlagen of juist wel? Grtz

Comment

Originally posted by ProsseN View Post
                Dus geen carbs verlagen of juist wel? Grtz
                carbs verlagen en vetten verhogen
                “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

ik zou de carbs verlagen naar de 250 gram... ofwel wat lager ik ben ook bezig met een cut gisteren bv had ik maar 165 carbs aanvullen met vet suc6
                  Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

Cva doe ik, wat raden jullie me dan aan vette vis, noten, olie? Thx 4 the info

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X