Metabolisme veranderingen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Fossah View Post
    Aan je verhaal te lezen vind je een laag vet% het belangrijkste. Ga dan wat cutten. Let op je eiwitinname om evt. spierverlies tegen te gaan, maar maak je daar niet al te druk om. En wat GenIx zegt, uitproberen is de key man, daar kunnen al onze adviezen niet tegenop.

Owja, en fuck de weegschaal dude.

99kg met 21% vet kan er misschien beter uitzien dan 90kg met 17% vet. dat zegt zon weegschaal niet, de spiegel des te meer.

Weegschaal enkel om je stats bij te houden, maar progressie volgen doe je voor je spiegel.
    Ja ,hier heb ik geen weerwoord op,ben er helemaal mee eens ,we gaan proberen om de 99 kilo in staand te houden en vet naar beneden.

ik hou jullie op de hoogte,ik zeg wel vaker fuck de weegschaal,maar dat is iets wat tussen mijn oren blijft hangen,door het cambridge gebeuren.
    Ik moet even de omschakeling maken ,dat BMI niet meer belangrijk is maar dat het draait om spiermassa kweken en vet verbranden.

Comment

450 kcal Per dag is gewoon debiel, zelfs met ondersteuning is dat geen haalbare kaart. Ik vind het geenszins verrassend dat je dan weer een rebound hebt ervaren. Sleutel is nu consistentie, goed trainen en niet te deep gaan in je cut.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ten eerste: je metabolisme herstelt zich wel weer als je weer normaal eet, dus maak je daar niet druk om.
        Ten tweede: koop voor 10eu een huidplooimeter en laat die weegschaal enkel doen waar het voor bedacht is, het meten van gewicht. Die dingen slaan werkelijk nergens op, aangezien de meetfout veel te groot is en ook nog eens per keer wisselt.

Deze heb ik en is ideaal:
        Defender Bodyfat Caliper - AfslankenDieet - Vetpercentagemeter - Defender Bodyfat Caliper - Body en Fitshop

Ten derde: probeer uit te vinden wat je onderhoud is. Als jij 4 weken lang niet aankomt of afvalt dan zal dat je onderhoud zijn. Mits je EXACT bijhoudt wat je eet. Ook je activiteiten moeten gelijk blijven.
        Ten vierde: wil je afvallen eet dan 300-500 kcal onder onderhoud. Je zal afvallen en mbv huidplooimeter kan je in de gaten houden of je VVM omlaag gaat (wil je dus niet). Je vvm kan je stabiel houden door voldoende eiwitten te eten. Ik eet 250gr eiwitten per dag, zit 300kcal onder onderhoud en val enkel vetmassa af aangezien mijn VVM gelijk is gebleven. Ben van 90,5 naar 84 kg gegaan.
        Train hard or go hormone

Comment

Spaarstand is niet zo drastisch, wil je meer weten hoe het werkt kan je best wat gaan opzoeken over het leptin hormoon.

Bodyweight Regulation: Leptin Part 1 | BodyRecomposition - The Home of Lyle McDonald

T NATION | Control Leptin and Control Your Leanness!
          Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X