Voeding-schema fitchh!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by richard21 View Post
    Ja dat is zo maar denk je dat deze 'details' verschil gaan maken? ik heb eerder ook zo gedacht hoor maar na veel lezen ben ik er achter gekomen dat dit een beetje mierenneuken is.

@fitch: whey en casseine worden evensnel opgenomen, alleen piekt de whey veel hoger en blijft de casseine (OOK eiwitten uit voedsel) geleidelijk afgifte van aminozuren geven.

Je kunt wel whey nemen hoor s.morgens... maar het is geen must!
    Het is dus geen must maar wel handig om 's morgens te nemen om je aminozuur voorraad weer een beetje op peil te brengen?

Heb je verder misschien opmerkingen over m'n schema? Of vind je het er wel goed uit zien ?

Comment

Originally posted by richard21 View Post
      Ja dat is zo maar denk je dat deze 'details' verschil gaan maken? ik heb eerder ook zo gedacht hoor maar na veel lezen ben ik er achter gekomen dat dit een beetje mierenneuken is.

@fitch: whey en casseine worden evensnel opgenomen, alleen piekt de whey veel hoger en blijft de casseine (OOK eiwitten uit voedsel) geleidelijk afgifte van aminozuren geven.

Je kunt wel whey nemen hoor s.morgens... maar het is geen must!
      Als je mijn post terugleest dan zie je dat ik het ook niet zo belangrijk vind. Vandaar woorden als wellicht.

@ Fitch: je aminozuurniveau krik je sowieso op aangezien je whey neemt. Is wel fijn lijkt me. De snelheid is misschien wat minder van belang.
      Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by FitCH View Post
        Het is dus geen must maar wel handig om 's morgens te nemen om je aminozuur voorraad weer een beetje op peil te brengen?

Heb je verder misschien opmerkingen over m'n schema? Of vind je het er wel goed uit zien ?
        ziet er wel redelijk goed uit dacht ik. veel eiwitten dat wel.
        If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X