Albert Heijn Franse Magere Kwark

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Albert Heijn Franse Magere Kwark

Is het iemand anders ook opgevallen dat de Albert Heijn Franse Magere Kwark met 1,5 eiwit per 100g is verlaagd?

Voor heen zat er 9 gram eiwit per 100g in en nu nog maar 7,5.

Ook is ie z'n 2 weken uit het assortiment geweest.

Iemand hier meer informatie over?

Alvast bedankt!

Contact Albert Heijn erover?
    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Heb het ook gezien ja, ik pak nu de biologische, die is wel ranzig maar er zitten nog meer eiwitten in.

Comment

Ben in die 2 weken overgestapt naar AH biogarde, iets minder dik en 10g eiwit
        189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
        Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

was toch 10gr per 100
          had 'm vandaag nog op

Comment

Ja wat een fuckzooi he, en hij smaakt voor geen meter meer. Bij alle Albert Heijns bij ons in de buurt was ie uit het assortiment. Best smakende kwark die er was imho.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

idd.....2 weken lang geen franse kwark
              en ik vanochtend blij...schap weer vol bij de AH
              maak ik vol verwachting het bakje open
              zit er dunne witte smurrie in....ipv mooie stevig witte kwark
              de prijs is wel verlaagd...maja...zo kan ik dat ook!!!!

Comment

Ja, waterige rotzooi inderdaad.

GEEF ONZE KWARK TERUG!!!

(Spandoeken worden gedrukt as we speak)
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Het lijkt erop dat AH een zakelijk verschil heeft gehad met de leverancier, waardoor de leverancier een aantal weken niet wilde leveren.

Het was altijd mijn favo kwark, maar dit is inderdaad bagger nu
                  Ik stap over naar die van Dirk vd Broek
                  Met kokoswhey is dat prima te doen

Comment

whahah ik zou ze voor de rechterslepen.

En een flinke schadevergoeding eisen.

Comment

Ik heb normaal konings kwark van de Jumbo maar die was op na het weekend en had voor vandaag niks meer. Dacht ga wel ff langs de albert heijn voor school, kom ik toch langs en daar stond hij zelfs niet meer in de schap? Hadden hem ook niet meer in het magazijn, alleen optimel...
                      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

heb net 7 bakken gekocht.. hoop dat het te pruimen is...

Comment

Originally posted by Silk View Post
                          Heb het ook gezien ja, ik pak nu de biologische, die is wel ranzig maar er zitten nog meer eiwitten in.
                          Denk dat je biogarde bedoelt, kost volgens mij 1.10 en heeft inderdaad meer eiwitten. Die (andere) biologische van 1.80 bevat zelfs minder eiwitten dan de normale franse kwark van AH en is daarbij ook nog eens niet te eten. (Wel eens genomen afgelopen tijd toen zowel de normale als biogarde op was).

Comment

Ik ga ze aansprakelijk stellen dat ik door hun fout niet de Olymia kan halen dit jaar.
                            The Sky Ain't The Limit

Comment

Als Pater dikke dik de rechter was.

Zou ik ze levenslang geven + tbs

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X