hulp gevraagt bij voeding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hulp gevraagt bij voeding

Hoi mijn naam is peet 32 jaar
    ik train al jaren, maar de laatste tijd krijg ik een buikje, en wordt een beetje te dik naar mijn zin,
    Voeding is jaren hetzelfde maar nu ik iets ouder wordt moet ik daarop gaan letten.
    Ik ben meer gaan trainen maar helpt niet het vet te verliezen,
    ik ben nu aan stacker 4 geslagen, omdat ik me even geen uitweg meer weet, daarom vraag ik even hulp, doordat ik 105 kilo weeg, redelijk in de spieren zit , heb ik veel voeding nodig....voorheen kon ik alles eten, nu niet meer.....daarom ben ik op zoek naar tips voor gezonde voeding wat goed vult en je spier behouden blijft en waar je minder vet van aankomt

Ik zal mijn voeding een beetje vertellen , wat ik eet ga niet lachuhhh maar is wel een eerlijk en ik weet er zoals zoet en energie drankjes zijn niet goed, daarom wil ik ook sommige dingen verbeteren ik hoop op jullie hulp

8 uur Morgens - 3 boterham bruin volkoren met pasta, 4 bakken koffie
    12 uur middags - 3 a 4 bruine boterhammen,met kaas ham, 1 bak koffie + energie drankje,
    16:00 uur - i.v.m werk aardappelen me groente en 1x vlees en vla ... en energie drankje
    19:30 - 4 boterhammen met kaas 2 bakken koffie
    20:30 - tussen doortje , koekje of chips en energie drankje
    sporten doe ik 5 x per week en dan een uur....kracht training en kickboksen zeer intensief

dit is eigenlijk ongeveer wat ik iedere dag eet

In de stickies kun je hier erg veel over lezen en sowiezo even een excel invullen dan is het makkelijker te beoordelen/ te berekenen.

greetz

Comment

Ik ben zelf ook steeds op zoek naar goede voeding voor in mijn voedingsschema.
      De energiedrankjes zou ik gaan vervangen. Drink in plaats daarvan water.
      Qua beleg zou ik kaas en ham gaan vervangen met bv kipfilet (erg lekker op de boterham vind ik zelf!)
      Met tussendoortjes moet je oppassen, vooral in de avond. Vervang deze overdag door fruit.
      Banaan, kiwi of appel doe ik zelf altijd. En in de avond zou ik bijvoorbeeld een bak magere kwark eten (500 gram)

Comment

bovengenoemde comments, gezonde producten nemen, opzouten met energiedrankjes,koffie en die shit. Dag verdelen over 5 - 7 maaltijden.

Comment

oke en ontbijt ik zie overal brinta? is dat geen dikmaker?
          en probleem altijd in de avond pff heb ik altijd honger misschien aangeleerd maar de avond ik mijn grote probleem, hebben jullie dat ook en hoe lossen jullie dat op... niet eten of iets eten wat vult

die energie drankjes gaan weg....en koffie doe ik alleen nog 1 bakje smorgen dan, koffie moet ik gewoon hebben als ik maar 1 bakkie hihi

Comment

De koffie zal volgens mij het probleem niet zijn. Wat ik eerder vermoed is dat de samenstelling van wat je eet niet optimaal is. Hiermee bedoel ik de verdeling tussen koolhydraten, eiwitten en vetten.
            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

ja ik ben niet zo een rekenwonder, ik probeer dat ook te vermeiden wand dan wordt ik gek, haha
              ik probeer hopelijk een simpele manier te vinden. wat goed voor mijn is en wat slecht,
              ik ga mijn brood vervangen ,morgens door brinta.
              en energie drankjes vervangen door meer water, ook ga ik meer eiwit eten, en 2x per week vis... ik hoop daarmee mijn gewenste resultaat mee te behalen,
              nog een vraag, weet iemand iets wat nog een beetje te eten is , en wat lekker vult dus een goed gezond tussen doortje ?

Comment

komkommer- sla-tomaat. Dit is wel alleen maagvulling omdat er weinig voedingsstoffen inzitten. Verder qua tussendoortjes ligt het eraan hoe je met je EKV verhoudingen zit.

Comment

kijk ook weer een afkorting hihi wat is EKV

Comment

eiwitten, koolhydraten en vetten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X