Veelte mager

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Veelte mager

Hallo allemaal,

Ik ben 1,85 m lang en weeg maar 57 kilo.
    Ben sinds 2 maanden volop aan het fitnessen en ik boek wel vooruitgang maar mijn gewicht gaat niet omhoog. Ik drink elke dag eiwitpoeder en op trainingsdagen neem ik dit tijdens het trainen.

Hier even een overzicht van wat ik eet :

08:00 : Een volle kom met brinta + melk
    10:00 : 2 boterhammen kipfile
    12:30 : 6 boterhammen (saté / pindakaas / kipkerrie / kipfilé)
    15:00 : 2 boterhammen kipfile
    18:00 : Groente met aardappelen en een stuk vlees

+ eiwitpoeder dit verscheelt per dag

Meer eten, bereken je behoefte uit (niet die behoeftes xD), ga 200/500kcal erboven zitten en trainen maar.

Comment

Zet dit is allemaal in een Exel sheet (is hier te vinden op het forum) en plaats dat hier, zodat wij beter inzicht krijgen van je KEV waardes
      If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Te weinig eten zorgt ervoor dat je niet groeit. Andersom geldt ook, teveel eten zorgt dat iemand niet afvalt. Probeer op het forum je in te lezen qua voeding en bereken je behoefte.
        Train hard or go hormone

Comment

Het is duidelijk dat je nu veel te weinig eet. Zet het zoals eerder genoemd in een excelsheet (deze is te vinden op het forum, onder voeding). Deze sheet laat precies zien hoeveel kcal eiwitten vetten en koolhydraten je binnen krijgt. Aan de hand van je lengte, vetpercentage en vetvrijemassa berekent deze sheet wat je binnen zou moeten krijgen.

Op die manier kunnen we kijken waar je tekorten zitten en deze gaan aanvullen!

Het is wel van belang dat er serieus wat met je eetpatroon gaat gebeuren, want 57 kg is echt veel te weinig. Als jij zorgt dat je het in een schema zet kunnen wij je erbij helpen!

Comment

Houd eens een weekje bij wat je precies eet op een dag, inclusief elk drankje, tussendoortje en koekje. Bereken de hoeveelheid calorieën, dan weet je wat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X