Avondmaaltijd ( voor training)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Avondmaaltijd ( voor training)

Wat word er door jullie gemiddeld als volwaardige avondmaaltijd genomen?/
    Wil namelijk de rest van mijn voeding om mijn avondeten heen "bouwen".

Zou ik ongeveer 600Kcal aanhouden en in welke EKV verhouding.? Ik vind dit makkelijk omdat mijn schema dan elke dag vrijwel hetzelfde is en ik dus alleen op trainingsdagen hier 50 gram KH aan toe hoef te voegen.
    (en een shake na training maar dat spreekt voor zich)

Ik eet meestal avondeten als pre-wo maaltijd omdat ik rond 8u train en die bestaat uit:
    -100g rijst ~350kcal
    -100g kip/tonijn ~100kcal
    -200g groente (meestal sperziebonen/broccoli/ui/paprika/komkommer) ~50kcal

Koken in wat olijfolie, 5-10ml 40-80kcal

Tel ze maar op
    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Ja dan komt die aanname van 600 redelijk in de buurt. Ik wil namelijk die 600 aanhouden en dan daar avondmaaltijden op verzinnen. Of ik moet gewoon voor elke dag een apart voedingsschema maken.

Comment

Elke dag een ander schema lijkt me erg irriterend Zelf heb ik de indeling trainingsdag en rustdag, dan heb ik bijvoorbeeld als ik een keer later opsta dat ik 1 maaltijd verdeel onder de andere maaltijden om het toch goed in te delen en evenveel binnen te krijgen. Het is een beetje rekenen en puzzelen

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Ja idd een beetje passen en meten jah. Maar komt goed. Op trainingsdagen pak ik sowiezo wat meer KH in me maaltijd (totaal).

Thanks voor je antwoorden

Comment

KH mag wat hoger ja op trainingsdagen Geen dank

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X