Plantaardige eiwitten ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Plantaardige eiwitten ?

Hey guys,

Ik weet dat er een aantal mensen zijn die eiwitten van pinda's niet meetellen..
    Maar geldt dat ook voor brood? mijn brood bevat +/- 3,3 gram eiwitten per boterham. Wat doen jullie, meetellen of niet?
    ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Meetellen. Ik tel gewoon alles wat ik eet mee hoor

Comment

Huh, waarom zou je dat doen? Wat op het etiket staat klopt (als het goed is). Ik tel het in ieder geval mee en ben benieuwd naar de redenen waarom mensen dat niet zouden doen.

Comment

Het zijn niet de beste eiwitten, ze zijn niet slecht maar wel minderwaardig aan dierlijke eiwitten.

Over het algemeen hebben dierlijke eiwitten een hogere biologische waarde voor ons lichaam. Echter door aanvullingen van andere producten kan de lage biologische waarde van plantaardige eiwitten worden "gecompenseerd" doordat oncomplete aminozuurprofielen worden aangevuld door aminozuren van andere bronnen
        Maar ik tel ze ook gewoon mee. Zolang je ook maar andere eiwitten binnenkrijgt.
        lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

ik zeg altijd eiwit = eiwit
          There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

gewoon meetellen.
            sommige doen dit niet omdat plantaardige eiwitten en minder gunstig aminozuurprofiel hebben. dit betekend dat het lichaam van deze eiwitten minder kan gebruiken voor het opbouwen van spieren.
            maar wanneer deze plantaardige eiwitten worden gecombineerd met andere eiwitbronnen hebben ze een net zo gunstig aminozuurprofiel als dierlijke eiwitten.
            gewoon meetellen dus!
            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

kyyyk jongens hier heb ik wat aan, toppie!
              ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X