Uitgezette buik

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Uitgezette buik

Hee,

Ik ben vanaf vandaag echt serieus begonnen met m´n voedingsschema (heb vandaag bijna, me kwark moet nog komen, 3555 kcal naar binnen gewerkt) en merk dat hierdoor nu me buik best wel uitgezet is.

Ik zal morgenochtend kijken of dat het dan nog steeds zo is, maar andere mensen die hier last van hebben tijdens de bulk? En misschien tips wat er tegen helpt?

Want stel als ik van de zomer ga zwemmen en ik ben nog aan het bulken en heb die dag aardig wat gegeten ziet het er natuurlijk niet echt mooi uit een opgezette buik ;d

Je bent net begonnen hiermee en dan maak je je hierom druk ?
    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
      Je bent net begonnen hiermee en dan maak je je hierom druk ?
      Ja?
      Ik at hiervoor trouwens ook wel veel maar niet zo veel als dat ik vandaag op heb

Comment

Als je je druk over maakt over een bollere pens kan je misschien beter wachten tot na de zomermaandjes
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Misschien omdat je wat meer eten in je maag etc hebt zitten?
          Lid van de 200 club

Comment

Went vanzelf.
            Train hard or go hormone

Comment

Even kwestie van wennen lijkt me, zit zelf nu ook op zo'n 3200-3500kcal en heb hier alleen nog last van rond de training door shakes en grote maaltijden.

Zelf heb ik dikke schijt deze zomer en loop ik maar met een beetje vet eraan Jaartje doorbulken, massa pakken en dan volgend jaar blow je iedereen away
              Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post
                Even kwestie van wennen lijkt me, zit zelf nu ook op zo'n 3200-3500kcal en heb hier alleen nog last van rond de training door shakes en grote maaltijden.

Zelf heb ik dikke schijt deze zomer en loop ik maar met een beetje vet eraan Jaartje doorbulken, massa pakken en dan volgend jaar blow je iedereen away
                Haha daar heb je zeker gelijk in! Thanks voor de tips iedereen. Merk ook dat ik afgelopen paar dagen veel boeren laten, dus misschien is het iets met me maag en trekt het wel weer bij

Comment

Originally posted by FitCH View Post
                  Haha daar heb je zeker gelijk in! Thanks voor de tips iedereen. Merk ook dat ik afgelopen paar dagen veel boeren laten, dus misschien is het iets met me maag en trekt het wel weer bij
                  Vindt het 3x per dag een grote boodschap doen veel vervelender haha
                  Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Ik heb al sinds ik fatsoenlijk begon een uitgezette buik...ik heb echter schijt
                    "I'm not a doctor or a scientist, but I've smoked plenty of weed"
                    - Nick Diaz

Comment

Originally posted by joachimrens View Post
                      Misschien omdat je wat meer eten in je maag etc hebt zitten?
                      Je maag zit daar waar de ribben samen komen, ver boven je buikstreek.....

Normaliter laten mensen gemiddeld 14-25 winden per dag. Het gas dat daarbij geloosd wordt, is afkomstig uit het spijsverteringskanaal. Na een maaltijd ontstaat in het spijsverteringskanaal ongeveer 15 tot 25 liter lucht. Het grootste gedeelte daarvan wordt opgenomen in het bloed en later via de longen verwerkt. Een heel klein gedeelte blijft aanwezig in de darmen en verlaat als winden het lichaam.
                      Daarom krijg je een uitgezette pens en hoe meer je eet des te meer lucht er in je darmen onstaat en hoe meer je pens aan het uitzetten is.

Tip: Als je van de zomer wil gaan zwemmen en je mooiboy wil spelen, eet dan na alle verplichte mooiboy activiteiten, gaat prima....een opgezette pens in de late avonduren en nacht, niemand die het opmerkt.....IF rules...
                      .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                      There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
                        Je maag zit daar waar de ribben samen komen, ver boven je buikstreek.....

Daarom krijg je een uitgezette pens en hoe meer je eet des te meer lucht er in je darmen onstaat en hoe meer je pens aan het uitzetten is.

Tip: Als je van de zomer wil gaan zwemmen en je mooiboy wil spelen, eet dan na alle verplichte mooiboy activiteiten, gaat prima....een opgezette pens in de late avonduren en nacht, niemand die het opmerkt.....IF rules...
                        Heel erg bedankt voor je reactie! Nu heb ik er een beetje een beter beeld bij hoe het in mekaar zit. En thanks voor de tip wie weet komt ie van de zomer nog van pas!

Comment

En als je van eetpatroon wisselt heb je vaak last van extra gasvorming wat ook een opgezet gevoel geeft.
                          Train hard or go hormone

Comment

Flink poepen en een paar boertjes en scheetjes laten. Dat helpt.
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

Ik loop eigenlijk altijd als ik bulk met een opgezette pens. Maak me er niet druk om.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X