Hulp nodig met voeding.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp nodig met voeding.

Hee bodybuilders.

Zit al lange tijd met een probleem met me voeding.
    Hebt inmiddels veel voedingsschema’s gelezen en veel uitgeprobeerd maar helaas lukt het me niet om door te gaan.

Ik hebt last van . Een spastische darm, ook bekend als het prikkelbare darmsyndroom, is kort gezegd een verstoorde darm. De darm reageert vaker en heftiger dan normaal op prikkels.
    En ik regeer heel heftig op eiwitten zo merkte ik. Hebt veel soorten whey/zero lactose geprobeerd op het begin maar ging helemaal fout. Had zoveel pijn in me maag en me darmen had gevoel dat ging ontploffen!. Toen daar mee gestopt en aan de kwark maar na 2 dagen kwark eten terug bij af.

Omdat steeds last kreeg raakte me motivatie ook weg. Nu inmiddels eet ik gewoon gezond beetje kipfilet op brood klein beetje en wat groeten en fruit maar bereik er weinig mee op deze manier :P

Hoe moet ik dit aan pakken om toch een goed voedingsschema te kunnen maken. Hulp en tips zijn van harte welkom

Ik ben nog een beetje een groentje op dit gebied, maar als kipfilet lukt zou runderrookvlees ook aardig kunnen helpen, bonen(?), vis misschien?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X