Brinta/bambix

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Brinta/bambix

Als ik 100 gram brinta neem met whey en een banaan en dat in de blender doe is het net beton. Hoeveel water of melk gooien jullie bij de brinta?

En hoeveel gram brinta/bambix/havermout gebruiken jullie per maaltijd?

Wat je moet doen is een beetje spugen in je brinta. Of een hap brinta nemen, dan even soppen in je mond en dan terugspugen. Dan even goed roeren oid en dan wachten. Hoe langer je het dan laat staan hoe dunner het wordt.

Komt omdat in speeksel amylase zit, een enzym wat koolhydraten afbreekt. Probeer het maar eens uit  
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Tuurlijk ff opboeren en herkauwen niet van dat benauwde
      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Heb ik eerder gehoord ja het is het zelfde als je kwark niet helemaal opeet en terug zet in de koelkast dan is het zomaar waterig. Dus speeksel breekt koolhydraten en eiwitten af.

Wel een vies idee komt je broertje langs " hee ik heb je brintashake uit de koelkast opgedronken was wel een beetje groen" Ja joch zeg je dan "ik heb er in geraggelt". Grote kans dat hij hem uitbraakt en dan heb je weer een nieuwe shake.

Hoeveel brinta/bambix nemen jullie?

Comment

Vandaag drink ik mijn laatste brinta shake

Ja 35 whey met 25 gram brinta (is al niet veel) en meng dat met een halve liter water en drink het zo weg.

Comment

Van brinta neem ik altijd zo'n 50-70 gram. Van havermout 100-150 gram.

Comment

wel gram veel hoeveel melk doe je daar bij 1 liter of zo

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (KeepItReal @ Dec. 05 2004,09:52)]Wat je moet doen is een beetje spugen in je brinta. Of een hap brinta nemen, dan even soppen in je mond en dan terugspugen. Dan even goed roeren oid en dan wachten. Hoe langer je het dan laat staan hoe dunner het wordt.

Komt omdat in speeksel amylase zit, een enzym wat koolhydraten afbreekt. Probeer het maar eens uit  
                ik wil ook wel ff in jou pap roggelen hoor real

brinta met water???
                dacht dat je dat met melk moest doen
                Who's the Chef

Comment

bambix is dit niet de goedkopere versie van brinta ?
                  heb ik me altijd al eens afgevraagd.
                  ik heb er nooit een chake van gemaakt.lepel het liever.
                  you have to work for a good and nice body;atherwise it just luks like chit !!!

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (jaapio @ Dec. 05 2004,19:30)]wel gram veel hoeveel melk doe je daar bij 1 liter of zo
                    Nee, 500 ml. halfvolle melk. Net wat ik zei, beetje spuug erbij en is het is na een tijdje gewoon vloeibaar. Je kan het zo opdrinken.

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (been @ Dec. 05 2004,19:33)]ik wil ook wel ff in jou pap roggelen hoor real

brinta met water???
                    dacht dat je dat met melk moest doen  
                    Doe dat maar niet been    

Ik maak het ook met melk, met water is niet lekker.

Maar jullie zijn toch niet vies van je eigen spuug? Het is een perfecte manier om brinta vloeibaar te houden.

Comment

ik doe smorgens een dikke 6 soeplepels brinta in een diep bord met een groot glas melk,dat is voldoende,meestal drink ik er nog een shake bij 50% eiwitten/50% koolhydraten die ik met water meng.Ook regelmatig stuk fruit ofwel vitaminecapsule. effe spammen...RX Fuel + Vita Fuel van Twinlab Yeah!
                      If you wanna get big...
                      You've got to eat like a pig!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X