Hulp gezocht !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp gezocht !

Hallo Iedereen,

Ik ben van plan om komende tijd te gaan cutten. Mijn BF% is op het moment 12,6 %(huidplooimeter) en ik wi dit verlagen naar 8%. Mijn huidige gewicht is 106 kg en mijn lengte is 199cm. Hieronder heb ik een schema staan zoals ik dat wil uitvoeren icm met krachttraining en cardio. Het zou heel tof zijn mochten er leden zijn die hier kritisch naar kunnen kijken en aan kunnen geven wat ik eventueel zou kunnen veranderen :-)

dagelijks voedingsschema:

7:15 35 gr brinta, 220 ml melk, 2 scoops ON whey rocky road + 1 scoop glycomaize van ON

9:30 Na training: 1 schep glycomaize van ON + 1 scoop ON whey rocky road

12:00 200 gr zilvervliesrijst, 200 gr mais uit blik

14:30 1 sinaasappel, 35 gr brinta, 220 ml melk

17:00 200 gr kipfilet gekookt met zout, 200 gr sperziebonen, 200 gr zilvervliesrijst

19:30 1 scoop ON whey rocky road met 3 eetlepels olijfolie en 240 ml water

22:00 ON caseïne met 240 ml melk

Slapen

Totaal Kcal: 3064 ( is met suplementen en alles bij elkaar)
    Eiwitten: 269 gr
    Koolhydraten: 324
    Vet: 61 gr
    Verzadigd vet: 7 gr

Trainingsschema:

maandag: 8:00 Rug + schouders + buik + 30 minuten cardio HR 140 9:45 eind

19:30 training geven = 40 min hardlopen HR 155

Dinsdag: 17:00 Benen + 30 min cardio HR 140

Woensdag: 8:15 Borst + Triceps + 15 minuten HIIT

Donderdag: 19:00 - 20:00 Gladiator workout, nog niet bekend mee wat het exact is, heb me ingeschreven voor de cursus.

Vrijdag: 8:00 Buik + biceps + 15 minuten HIIT

Zaterdag: Rust

Zondag: Rust

Graag hoor ik wat jullie hier van vinden, was van plan het de komende 10 weken te uit gaan proberen !

Ziet er goed uit, heb je je calorieën die je verbrandt met de cardio (wat flink veel is) wel meegeteld? Dat je niet té weinig eet.

Comment

Erg veel supplimenten. Zou eiwitten iets meer verdelen over de dag en meer uit voeding halen ipv shakes.
      Mind is everything.

Comment

Waarom zou je meer uit voeding halen ipv uit shakes als ik vragen mag ? Ik ben benieuwd :-)

Comment

Happyruben, die heb ik niet meegeteld nee ! zou jij er dan vooral koolhydraten nog aan toevoegen of vet? eiwitten krijg ik al vrij veel binnen dus zou daar het liefst niets meer bij doen.... let me know

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X