Eetschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eetschema

hoi allemaal ik heb even op de site mijn dagelijkse kcal behoefte uitgerekend ik kwam op 1994,139 en dan keer 2 aangezien ik zwaar en intensief train dus bijna 4000.

Wat ik nu eet is
    -sochtends een broodje of 5 met vleeswaren (meestal kipfilet)
    -smiddags ook 4 broodjes met vleeswaren of kaas
    -savonds wat de pot schaft en dan 2 borden. en een stuk vlees (van gehaktbal tot zigeunersnitschel)

verder drink ik ongeveer 1,5 liter melk per dag over de dag verdeeld en eet ik 4 stukken fruit ook verdeeld over de dag en savonds eet ik ook nog een blikje tonijn van ongeveer 100 gram.

ik weet dat dit schema ruk is maar daarom vraag ik ook wat adviseren jullie mij te gaan eten ik train nu ongeveer 5 maanden.

Greetz
    dude
    stats :
    - 17 jr
    - 86 kg
    - 1,88 m
    - 8-10% bf

Je moet sowieso tussendoor wat gaan eten maar wat is je doel precies?

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Hmmmmm......ff een uitgebreidere schema posten en idd wat je wilt bereiken...

Greettzzz

Comment

tja uitgebreider... ik weet dat zo ook niet pcies hier komt het nog wel op neer or maar ik wil eigenljk gewoon maximale groei behalen en dus groot worden...
        stats :
        - 17 jr
        - 86 kg
        - 1,88 m
        - 8-10% bf

Comment

gewoon flink massa aanzetten dus.
          stats :
          - 17 jr
          - 86 kg
          - 1,88 m
          - 8-10% bf

Comment

Heb je hier al wel wat gelezen over voeding?
            Dan moet je namelijk weten dat je om te beginnen sowieso een keer of 6 per dag moet eten en dus geen 3...
            Beste is als je aan de hand van de voorbeelden hier zelf een goed schema opstelt met dingen die je lekker vindt en zoals jij dus denkt dat het goed zou moeten zijn.
            Als je dat plaatst helpen wij je vervolgens wel verder.  

Comment

ja dat heb ik allemaal gelezen dat weet ik ook wel maar aangezien ik op school zit is het een beetje lastig om 6 x per dag te eten....
              stats :
              - 17 jr
              - 86 kg
              - 1,88 m
              - 8-10% bf

Comment

Dat kun je eventueel opdervangen met shakes zoals je waarschijnlijk ook wel gelezen zult hebben dan.
                Maarre, als je nu ook nog eens beperkt bent in je mogelijkheden qua tijdstippen om te eten is het toch alleen maar nog logischer dat je eerst zelf een schema gaat maken??
                Stel dat iemand anders al dat werk zou gaan doen en jij roept daarna bij de helft van wat er op staat dat het niet kan omdat je dan niet kan eten of dat je dat lust ofzo, dat kan toch niet...

Het is jouw lichaam, jij wilt groeien, dus jij zult ook de basis moeten leggen en het meeste werk moeten verzetten.
                Vervolgens zijn wij er om eventueel nog wat bij te schaven of bij te sturen.  

Comment

ja je hebt gelijk ik maak morgen middag ff een mooi schemaatje en post die dan ff voor eventuele op of aanmerkingen

greetz
                  stats :
                  - 17 jr
                  - 86 kg
                  - 1,88 m
                  - 8-10% bf

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (dude @ Dec. 11 2004,14:59)]ja dat heb ik allemaal gelezen dat weet ik ook wel maar aangezien ik op school zit is het een beetje lastig om 6 x per dag te eten....
                    opschool kan je toch juist vaak eten man
                    3 a 4 x puze op een dag en dan smorgens je ontbijt en na school avond eten en dan 2 uur daarna weer wat eten en dan ben je der
                    ik zie het probleem niet echt
                    Who's the Chef

Comment

Hij zit op de havo heb je 1x pauze............

Greetzz

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Dec. 11 2004,15:33)]Hij zit op de havo heb je 1x pauze............

Greetzz
                        huh 1 x maar ??
                        en dan zeker school tot maar 12uur??

je hebt toch meestal om de 2 a 3 uur pauze?
                        Who's the Chef

Comment

mss wat tussenuren.....maar volgens mij maar 1 lange pauze is volgens mij erg lastig eten bij hem en dan ga je denk ik ook uit het ritme...maja we horen het wel van hem

Comment

ik heb 2 pauzes dus ik moet eigenlijk niet zo zeuren van 11:00 tot 11:20 en van 13.00 tot 13.30 dan hangt het er daarna vanaf hoelaat ik thuis ben maar ik kan dus wel 6 x per dag eten maar ik moet nog ff een goed schemaatje maken maar nu nog geen tijd

greetz
                            stats :
                            - 17 jr
                            - 86 kg
                            - 1,88 m
                            - 8-10% bf

Comment

Dan moet je er tijd voor maken!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies