Beste,
Ik ben ik de laatste maanden pas echt begonnen met goed te trainen a 3-4 keer in de week. Voorheen was dat 1x in de week en dan niet zo serieus .. :')
Nu ben ik opzoek naar een goed voedingsschema. Hierover valt zoveel te vinden en te lezen. Echter is dit voor iedereen toch persoonlijk. Dus ik hoop dat iemand me hier kan helpen.
Ik heb het volgende berekend via de voedingsbehoefte meter op:
Voedingsbehoefte.nl - Trainingsschema's, Afvallen, Aankomen, Sporten
* Het vetpercentage heb ik via de vetpercentage meter op de website uitgerekend.
Ik ben 23 jaar en mijn doel is om spiermassa aan te komen zonder teveel vet erbij te krijgen.
Ik gebruik op dit moment s'morgen een weight gainer en voor en na het sporten een whey shake. op rustdagen neem ik s'avonds ook nog een whey shake.
Ik hoop dat iemand me kan helpen. Als er vragen zijn hoor ik die graag
p.s Dit zou mijn ultieme streven zijn:
http://i46.tinypic.com/21kkt21.jpg
Ik ben ik de laatste maanden pas echt begonnen met goed te trainen a 3-4 keer in de week. Voorheen was dat 1x in de week en dan niet zo serieus .. :')
Nu ben ik opzoek naar een goed voedingsschema. Hierover valt zoveel te vinden en te lezen. Echter is dit voor iedereen toch persoonlijk. Dus ik hoop dat iemand me hier kan helpen.
Ik heb het volgende berekend via de voedingsbehoefte meter op:
Voedingsbehoefte.nl - Trainingsschema's, Afvallen, Aankomen, Sporten
Lichaamsgewicht: 86 KG
Lichaamsvet percentage: 16.2% *
Totale dagelijkse energiebehoefte: 2822 kcal
Dagelijkse behoefte eiwitten: 159 Gram
Dagelijkse behoefte vetten: 63 Gram
Dagelijkse behoefte koolhydraten: 406 Gram
Lichaamsvet percentage: 16.2% *
Totale dagelijkse energiebehoefte: 2822 kcal
Dagelijkse behoefte eiwitten: 159 Gram
Dagelijkse behoefte vetten: 63 Gram
Dagelijkse behoefte koolhydraten: 406 Gram
Ik ben 23 jaar en mijn doel is om spiermassa aan te komen zonder teveel vet erbij te krijgen.
Ik gebruik op dit moment s'morgen een weight gainer en voor en na het sporten een whey shake. op rustdagen neem ik s'avonds ook nog een whey shake.
Ik hoop dat iemand me kan helpen. Als er vragen zijn hoor ik die graag
p.s Dit zou mijn ultieme streven zijn:
http://i46.tinypic.com/21kkt21.jpg
Comment