Magere kwark + 4 ringen ananas

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Magere kwark + 4 ringen ananas

Ik moet tussendoor 250g magere kwark + 4 ringen ananas eten, maar weet iemand met welk fruit of welke fruiten ik dit zeg maar kan inruilen zegmaar inplaats van dat 4 appels ofzo?!
    "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Eiwitten in combinatie met ananas werkt juist goed, omdat er in ananas het enzym bromelaïne zit wat je darmen helpt om eiwitten af te breken..

Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Harold, zit dit ook in ananas uit blik? Vind ananas erg lekker bij de kwark, maar in die uit blik zit ook suiker... Verse ananas is dan ook veel lekkerder, maar vrij lastig als je zo'n nanas  moet bewaren in bakjes e.d.
      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Zit ook in ananas in blik.Wat je kan doen is ananas op eigen sap kopen.Daar zit geen toegevoegde suikers bij.Bij de ananas op siroop wel..

grTz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Thks, maar ik bedoel kan ik zeg maar kwark met 4 ringen ook een banaan nemen +4 ringen ofzo op eigen sap
          "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

je bedoeld een banaan er ook nog bij??

lijkt me wel
            Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X