verbetert voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• verbetert voedingsschema

Hallo BNers,

Ik hou me al een tijdje aan een voedingsschema, maar ben er achter gekomen dat deze toch niet helemaal top was. Daarom heb ik deze dagen maar een nieuwe gemaakt, en vroeg me of jullie misschien wat tips hebben.

Ik eet om 6 uur mee met mijn familie. Ik heb de maaltijd erin gezet die het meest voorkomt. En de isolaat neem ik pre workout, maar dit kan smiddags of savonds zijn.

Mijn doel is bulken

Er is wat fout gegaan bij het uploaden van het bestand. Hij zegt dat het een ongeldig bestand is.... zal morgen nog eens proberen

Comment

Originally posted by tvee View Post
      er is wat fout gegaan bij het uploaden van het bestand. Hij zegt dat het een ongeldig bestand is.... Zal morgen nog eens proberen

[ATTACH]12913[/ATTACH]

Comment

Wat was er niet "top" aan dat vorige schema?
        Helaas toont de PDF file niet wat je target eiwitten/vetten/koolhydraten per dag is. Maar het lijkt erop dat je met alles boven je target zit?
        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
          Wat was er niet "top" aan dat vorige schema?
          Helaas toont de PDF file niet wat je target eiwitten/vetten/koolhydraten per dag is. Maar het lijkt erop dat je met alles boven je target zit?
          In het andere schema had ik teveel eiwitten zitten en nu heb ik voor andere producten gekozen. Want een beetje verandering kan geen kwaad als je lang hetzelfde eet. Ook heb ik bij het andere schema niet echt feedback gehad van andere mensen.

e/k/v = 281/370/81

dagelijkse behoefte is 2750 en eet met dit 3100 dus hiermee hoop ik het te redden.

Comment

Originally posted by Tvee View Post
            dagelijkse behoefte is 2750 en eet met dit 3100 dus hiermee hoop ik het te redden.
            Dan eet je dus teveel en ga je zwaarder/vetter worden.

Comment

is het van bulken niet de bedoeling dat je boven je behoefte eet? :P

Comment

Inderdaad, je wilt boven onderhoudsniveau eten. Maar wel in beperkte mate omdat je anders alleen maar vet aanzet.

Comment

Je zit wat hoog in je carbs, pak bijvoorbeeld geen 100gr rijst om 15.30 maar minder. scheelt gelijk in je total kcal Ik zou eerst rond de 3000kcal gaan zitten, even aanzien en kijken hoe het uitpakt.
                  Elise, Karima & Veronique

Comment

Ik ben totaal geen fan van rijst dus dat vind ik wel een goed idee :P En met minder bedoel je halveren?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X