Vet percentage

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vet percentage

Lichaamsgewicht: 61 KG
    Lichaamsvet percentage: 12.1%

Totale dagelijkse energiebehoefte: 2359 kcal

Dagelijkse behoefte eiwitten: 118 Gram
    Dagelijkse behoefte vetten: 52 Gram
    Dagelijkse behoefte koolhydraten: 354 Gram

Vul de lege velden in: Lichaamsgewicht: KG
    Taille omtrek: CM - 0.5cm precies
    Nek omtrek: CM - 0.5cm precies
    U verricht dagelijks: Geringe arbeid Matige arbied Lichtzware arbeid Zware arbeid Sporttoeslag: Beginner Gevorderde beginner Gevorderde Vergevorderde

Aan de hand van deze foto ook' zou dit dan kunnen kloppen. want 12,1 procent lijkt me nogal veel voor mij.. ben echt dun.

ik heb het gemeten op Voedingsbehoefte.nl - Trainingsschema's, Afvallen, Aankomen, Sporten
    Attached Files

Ik weeg 61 KG
    en ik ben 1.86 CM lang

verder sport ik redelijk veel, maar ik ben beginner kwa fitness heb ik ingevuld.
    en ook heb ik lichtzware arbeid.

Comment

Ik zie nergens een vraag, dus ik denk dat je gelijk hebt ....
      Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
        Sorry, zou dit kunnen kloppen ? dat ik een vetpercentage van 12,1 % hebt?
        want ik ben echt heel mager zoals je wel ziet.

gr. chiel
        en bedankt!

Comment

Denk het wel. Kijk maar naar dit plaatje en dan snap je waarom jij anders oog bij 12,1% dan iemand van 100kg bij 12,1%:

http://www.leighpeele.com/wp-content...-pictures1.jpg

Ik zou me als ik jou was totaal niet druk maken om vp en keihard gaan bulken.
          Train hard or go hormone

Comment

who gives a fuck!!!!!
            Nee het klopt niet ,want volgens mij heb je 11,9%

Hou nou eens op met al de rand onzin!

Ga nou eens eten,trainen,rusten voor minimaal 12 maanden en post dan weer eens een foto.
            Start met eten op een bepaald niveau voor 4 weken of langer en ga dan wat kleine dingen aanpassen.
            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Train hard or go hormone

Comment

Denk het wel. Kijk maar naar dit plaatje en dan snap je waarom jij anders oog bij 12,1% dan iemand van 100kg bij 12,1%:

http://www.leighpeele.com/wp-content...-pictures1.jpg

Ik zou me als ik jou was totaal niet druk maken om vp en keihard gaan bulken.
                als die gast 100kg weegt dan moet hij wel tegen de 1,93m zitten
                There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                  who gives a fuck!!!!!
                  Nee het klopt niet ,want volgens mij heb je 11,9%

Hou nou eens op met al de rand onzin!

Ga nou eens eten,trainen,rusten voor minimaal 12 maanden en post dan weer eens een foto.
                  Start met eten op een bepaald niveau voor 4 weken of langer en ga dan wat kleine dingen aanpassen.
                  ik heb dat toch pers'e nodig voor mijn voedingsschema voor excel. ik ben bezig met dat voedingsschema te maken. als ik dat af heb, en ik heb een trainingsschema gemaakt dan zal ik een tijdje zoet zijn en mijn **** houden en lekker trainen enzo...

maar ik moet dan toch mijn BF weten ?

Comment

Originally posted by chiel14 View Post
                    ik heb dat toch pers'e nodig voor mijn voedingsschema voor excel. ik ben bezig met dat voedingsschema te maken. als ik dat af heb, en ik heb een trainingsschema gemaakt dan zal ik een tijdje zoet zijn en mijn **** houden en lekker trainen enzo...

Schat gewoon hoeveel vet% je hebt, maak op basis van dat je voedingsschema, kom je meteen 2 kg bij per dag dan weet je dat je te veel eet. Kom je niets bij dan weet je dat je op onderhoud zit enz. Gewoon proberen. Je hebt sowieso een laag vet% dus je kan gerust nog wat eten en hard beginnen trainen. Dus begin daar gewoon mee en binnen een half jaar of jaartje kan je nog eens kijken wat je vet% is.
                    Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Originally posted by kabaffel View Post
                      als die gast 100kg weegt dan moet hij wel tegen de 1,93m zitten
                      Het getal 100 sloeg niet perse op het plaatje, maar misschien weegt die gast wel 140kg is is hij 2m35, who knows
                      Train hard or go hormone

Comment

Wat je moet beseffen is dat zo'n berekening een indicatie is. Dus het is niet de werkelijkheid. Stel je verandert in het schema tussen 10 en 12% vet dan scheelt dat geen fuck voor de kcal die je in moet nemen. Iets van 50kcal ofzo. Aangezien de benadering al niet zo nauwkeurig is zeg ik, vul dat schema in en ga ermee aan de slag. Verder loop je weer te neuzelen met een eigen gemaakt trainingsschema zie ik, terwijl je geen idee hebt wat je aan het doen bent. Pak gewoon een bestaand schema en ga aan de slag. NIEMAND wordt breed door alleen maar vragen te stellen op een forum.

(sorry, maar deze toon was ff nodig)
                        Train hard or go hormone

Comment

made my day
                          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Wat je moet beseffen is dat zo'n berekening een indicatie is. Dus het is niet de werkelijkheid. Stel je verandert in het schema tussen 10 en 12% vet dan scheelt dat geen fuck voor de kcal die je in moet nemen. Iets van 50kcal ofzo. Aangezien de benadering al niet zo nauwkeurig is zeg ik, vul dat schema in en ga ermee aan de slag. Verder loop je weer te neuzelen met een eigen gemaakt trainingsschema zie ik, terwijl je geen idee hebt wat je aan het doen bent. Pak gewoon een bestaand schema en ga aan de slag. NIEMAND wordt breed door alleen maar vragen te stellen op een forum.

(sorry, maar deze toon was ff nodig)
                            hoe bedoel je ? een eigen gemaakt trainings-schema ?...

2x2 split is al bestaand hoor ?

Comment

Originally posted by chiel14 View Post

Klinkt toch echt alsof je een trainschema aan het maken bent. Weet je, de tijd van vragen is geweest, nu is het tijd voor actie
                              Train hard or go hormone

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X