Vet percentage

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vet percentage

Lichaamsgewicht: 61 KG
    Lichaamsvet percentage: 12.1%

Totale dagelijkse energiebehoefte: 2359 kcal

Dagelijkse behoefte eiwitten: 118 Gram
    Dagelijkse behoefte vetten: 52 Gram
    Dagelijkse behoefte koolhydraten: 354 Gram

Vul de lege velden in: Lichaamsgewicht: KG
    Taille omtrek: CM - 0.5cm precies
    Nek omtrek: CM - 0.5cm precies
    U verricht dagelijks: Geringe arbeid Matige arbied Lichtzware arbeid Zware arbeid Sporttoeslag: Beginner Gevorderde beginner Gevorderde Vergevorderde

Aan de hand van deze foto ook' zou dit dan kunnen kloppen. want 12,1 procent lijkt me nogal veel voor mij.. ben echt dun.

ik heb het gemeten op Voedingsbehoefte.nl - Trainingsschema's, Afvallen, Aankomen, Sporten
    Attached Files

Ik weeg 61 KG
    en ik ben 1.86 CM lang

verder sport ik redelijk veel, maar ik ben beginner kwa fitness heb ik ingevuld.
    en ook heb ik lichtzware arbeid.

Comment

Ik zie nergens een vraag, dus ik denk dat je gelijk hebt ....
      Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
        Sorry, zou dit kunnen kloppen ? dat ik een vetpercentage van 12,1 % hebt?
        want ik ben echt heel mager zoals je wel ziet.

gr. chiel
        en bedankt!

Comment

Denk het wel. Kijk maar naar dit plaatje en dan snap je waarom jij anders oog bij 12,1% dan iemand van 100kg bij 12,1%:

http://www.leighpeele.com/wp-content...-pictures1.jpg

Ik zou me als ik jou was totaal niet druk maken om vp en keihard gaan bulken.
          Train hard or go hormone

Comment

who gives a fuck!!!!!
            Nee het klopt niet ,want volgens mij heb je 11,9%

Hou nou eens op met al de rand onzin!

Ga nou eens eten,trainen,rusten voor minimaal 12 maanden en post dan weer eens een foto.
            Start met eten op een bepaald niveau voor 4 weken of langer en ga dan wat kleine dingen aanpassen.