Wat eerst? Vet verliezen of spieren opbouwen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat eerst? Vet verliezen of spieren opbouwen?

Ik zit rond de 14% vetpercentage en ik heb al een beetje spieren opgebouwd.

Mijn vraag is: Zal ik als eerste vet gaan verliezen en dan veel spieren kweken of eerst veel spieren kweken en daarna pas vet verliezen?

Dat vroeg ik nu ook af

Ik dacht zelf eerst spieren kweken dan vet eraf.
    Omdat dat minder verandering in je eten brengt.

Als je net begint moet je al met zoveel dingen rekening houden
    ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮ Ik ben niet dik,ik zit in mijn bulk fase ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

Comment

Het is maar hoe je jezelf voelt bij 14% of meer. Persoonlijk zou ik het nooit zo ver laten gaan.
      Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

ik denk eerst dat ik heel veel spieren ga kweken, dan lijkt het ook alsof je minder vet hebt en dan ga ik denk ik vet verliezen.

Comment

Flink spiermassa opbouwen dan gaat het verpercentage omlaag.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

ja precies

Comment

Als je serieus bent met je voeding is het goed mogelijk om spieren aan te komen met geen/minimaal vet. Zelf ook tijdenlang gedaan, op een gegeven moment zul je toch wat terug moeten cutten. Het is maar hoe jij je zelf prettig voelt. Ik stond een tijdje terug nog op een procentje of 17, met shirt was dat allemaal leuk en aardig maar zonder shirt niet echt. Heb toen besloten weer terug te dalen naar 10/12 procent en vervolgens weer voor lange tijd cleanbulken.

Helemaal aan jezelf dus.
              "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

spieren kweken.
                Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Misschien kaap ik dit topic een beetje maar..
                  TS heeft een bf van 14%.
                  Mijn bf is meer richtig 25/30% dus moet ik toch afvallen.
                  Kan ik dan toch redelijk spiergroei verwachten?

(mits goede voeding/stevig trainnen)
                  ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮ Ik ben niet dik,ik zit in mijn bulk fase ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

Comment

mits je niet TE streng cut (niet mee dan 500 kcal onder behoefte) en hard genoeg traint (met een fatsoenlijk schema), zou je bij een vet% van 25-30% zeker vet moeten kunnen verliezen en massa op kunnen bouwen.
                    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X