CutSchema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• CutSchema

Hallo allemaal, dit is mijn uiteindelijke cutschema geworden, zouden jullie hier naar willen kijken en zo nodig commentaar willen geven?

Ik deed voor dat ik via een schema ging cutten nog veel hardlopen, moet ik dit nu blijven doen of juist niet omdat ik nu mn cut behoefte heb uitgerekent?

ik heb als activiteitsfactor 1,77 ingevuld, omdat ik in de bouw zit. Is diet niet te veel van het goede? ik ga ook nog 1x per week na school, moet ik op deze dag wat minder eten omdat ik dan veel minder beweeg als normaal? of is dit dan een goed moment om te gaan hardlopen?

alvast bedankt!! Gr kingston
    Attached Files

Het correct afschatten van die activiteitsfactor is inderdaad het moeilijkste aan zo'n voedingsschema. Helemaal als je vervolgens je hoeveelheid activiteiten gaat veranderen (schrappen van hardlopen).
    Zo'n schema moet je dus ook alleen maar als een hulpmiddeltje zien om je in het begin in de juiste richting te helpen. Daarna moet je het zelf finetunen en aanpassen aan jouw situatie. Daar kan je mee beginnen nadat je ziet wat dit schema voor je doet. Hier moet je voldoende tijd voor nemen: een week of zes is een goede vuistregel.
    Je vult op regel 9 in dat je target 3000 kcal per dag is, maar op regel 97 zie je dat je dagtotaal op 3152 kcal uitkomt. Dat is dus nogal wat hoger. Je lijkt wat teveel eiwitten in je schema te hebben (249 gram versus 220 gram).
    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Brood met hagelslag in de cut? srs?
      85KG @ 9%

Cutten tot 7%

Comment

Ja oke ik snap het, ik ga gewoon met dit schema beginnen en kijk wel wat het met me doet! Ik blijf er gewoon mijn 3 hardloop dagen bij doen, het is een cardio opbouw schema van het leger. Bedankt voor het reageren! (die eiwitten schroef ik nog wel een beetje bij
        Originally posted by niet_hier View Post
        Het correct afschatten van die activiteitsfactor is inderdaad het moeilijkste aan zo'n voedingsschema. Helemaal als je vervolgens je hoeveelheid activiteiten gaat veranderen (schrappen van hardlopen).
        Zo'n schema moet je dus ook alleen maar als een hulpmiddeltje zien om je in het begin in de juiste richting te helpen. Daarna moet je het zelf finetunen en aanpassen aan jouw situatie. Daar kan je mee beginnen nadat je ziet wat dit schema voor je doet. Hier moet je voldoende tijd voor nemen: een week of zes is een goede vuistregel.
        Je vult op regel 9 in dat je target 3000 kcal per dag is, maar op regel 97 zie je dat je dagtotaal op 3152 kcal uitkomt. Dat is dus nogal wat hoger. Je lijkt wat teveel eiwitten in je schema te hebben (249 gram versus 220 gram).

Comment

Ik train de laatste tijd veel samen met een vriend om het maximale uit onze oefeningen te halen, bijvoorbeeld ik train mn borst maar ik kan zelf niet meer verder drukken dan kan hij mn armen nog helpen omhoog liften, en dat bevalt me wel goed. Ik heb die 2 beschuiten met hagelslag erin gezet omdat ik rond die tijd terug kom van mn werk en dan wel wat suikers nodig heb, en het is pure chocolade (heb al eens gehoord dat pure chocolade goed is voor de vetverbranding?) QUOTE=Lentesis;969901]Brood met hagelslag in de cut? srs?[/QUOTE]

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X