Cut schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cut schema

Beste mensen

ik ben erwin
    mijn stats zijn:

26jr
    1.80
    78kg
    17% bf

ik ben bezig geweest met wat aanpassingen in mijn cut schema
    dit is het uit eindelijke resultaat

voedingsschema (1).xls

die karbonade die er in staat heb ik gekozen omdat ik moet eten wat de pot schaft. ik dan neem ik meteen maar vlees met aardig wat calorien

mijn doel hier mee is om ongveer 3 kilo aftevallen en mijn bf naar 10% te brengen

ik doe nu op ma, wo, vrijdag aan kracht training.
    daarna of er voor doe ik 40 minuten cardio waar bij ik mijn hart slag tussen de
    100 en 135 hou.

di en do dag doe ik buikspieren.

zou ik met dit voedingschema en met de bij passende trainingen mijn doel kunnen halen?

als jullie eventueel nog tips hebben over het trainen of over de voeding dan hoor ik het graag.

bedankt groet erwin

Even rekenen:
    huidig gewicht en vp%: 78 kg en 17%, dus vvm 64.7 kg
    gewenst gewicht en vp%: 75 kg en 10%, dus vvm 67.5 kg
    Je wilt dus bijna 3 kg spiermassa winnen en 6 kg vet kwijtraken. Dat kan wel maar is misschien moeilijk gelijktijdig te bereiken, met name als je geen beginner meer bent.
    Je voedingsschema zit, gezien e/k/v verhoudingen, goed in elkaar. Ik weet niet of het nodig is om naast dit voedingsschema ook nog cardio te doen. Misschien zorgt de voeding er al voor dat je voldoende vet verliest. Als je cardio doet, dan doe je het het beste op dagen dat je geen krachttraining doet. Als je er niet aan ontkomt om het te combineren met een krachttraining, dan doe je de cardio als laatste.
    Ik vraag me af waarom je buikspieren tweemaal per week doet. Dat lijkt me een beetje overkill.
    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

hey bedankt voor de reactie,

raad je me dan aan om de buikspieren 1x per week te doen of gewoon na de kt?

Comment

Zorg ervoor dat je eerst meer spiermassa opbouwt.
        Hoe meer spiermassa hebt, hoe groter je basisbehoefte aan Kcal is.

Als je dus meer spiermassa hebt en hetzelfde blijft eten, zul je vanzelf droger worden.
        Cardio, kan ook, maar ik Ou me eerst focussen op die extra kilo's spiermassa.

Succes!
        Bulking

Comment

Originally posted by erwinp View Post
          hey bedankt voor de reactie,

raad je me dan aan om de buikspieren 1x per week te doen of gewoon na de kt?
          Een overdreven aandacht voor je buikspieren is helemaal niet nodig. Je buikspieren zijn identiek aan al je andere spieren en dien je dus ook evenveel te trainen. Dus als je iedere spiergroep eenmaal per week traint dan doe je dat ook voor je buikspieren.
          Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X