Keto voedingsschema + training.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Keto voedingsschema + training.

Hallo,

maandag begonnen met keto, heb vandaag voor het eerst vrijwel alleen op eiwitten en vetten geleefd, en het viel me allezins mee. ik ben benieuwd naar de komende dagen!

voedingsschema in de bijlage, wel bijna limiet overschreden, hoe los ik dat op? hoe verwijder ik mn oude bijlages?

trainingsschema ziet er als volgt uit:

Maandag: Borst/rug

Bench press 4 setjes, korte rust (45 sec) 6-10 reps
    incline dumbell press 4 setjes, idem aan BP.
    flys/small opdrukken 3-4 setjes, lichter gewicht, max 12 reps per set.

Chin up, 4 setjes van 5 reps.
    Barbell row, 4 setjes van max 12 reps.
    seated row, 3-4 setjes van max 10 reps.

Dinsdag: Benen

Squat, parallel. 4 setjes van max 10 reps
    leg extensions, max 12 reps 4 sets
    leg press, max 10 reps, 4 sets

cardio lage intensiteit 30 min

en nog 4 setjes overhead shoulder press.

Woensdag Armen/(schouders) buik

ez bar voor de schouders 4 sets, 6-10 reps
    curls voor de biceps/pulldown triceps
    aangevuld met wat extra oefeningen voor de armen

buikspierkwartiertje

donderdag: RUST

Vrijdag depletion training, max 30 sec rust tussen sets, 2 oefeningen voor borst, 3 setjes, idem voor rug/benen.

mocht het allemaal nog niet genoeg zijn, dan ongeveer 30 min cardio lage intensiteit.

Zaterdag: REFEED

zondag op bijna nuchtere maag (1 eiwitshake) 45 min cardio lage intensiteit.
    Attached Files
    Last edited by Reinout18; 04-06-2012, 21:20.

is het van toegevoegde waarde zo'n plasstrip aan te schaffen om ketonen te meten?

Comment

Je kan aan een mod vragen om jij bijlagen te verwijderen. Stuur hem dan de links waar de bestanden staan.

Schema ziet er goed uit.

Plasstrip is niet echt van belang.
      Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

eet je helemaal geen groente of brood? valt me op dat je alleen kaas eet en 4 eieren sóchtends. en alleen rundergehakt met sla?
        Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
        musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

Originally posted by Wengstertje View Post
          eet je helemaal geen groente of brood? valt me op dat je alleen kaas eet en 4 eieren sóchtends. en alleen rundergehakt met sla?
          Bij keto moet je je KH innamen beperken, zodat het lichaam zijn energie gaat halen uit Ketonen

In de inleiding staat de basis uitleg:
          http://forum.bodynet.nl/afslanken/46...een-dieet.html
          Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Originally posted by Wasofski View Post
            Bij keto moet je je KH innamen beperken, zodat het lichaam zijn energie gaat halen uit Ketonen

In de inleiding staat de basis uitleg:
            http://forum.bodynet.nl/afslanken/46...een-dieet.html

OT: beetje geschoven in mn schema, wat maaltijden gemaakt (alternatieve) die zelfde waardes hebben, moet volgens mij hier een eind mee komen!

kan ze nog niet posten vanwege bijlage limiet.. maar broccoli toegevoegd, verder wat sla, feta kaasblokjes ipv gewone kaas, en ander soort bacon.

trainen valt me wel echt zwaar.. flink duizelig na squats, en oefeningen pak ik nu op 75% van mn normale gewicht met hetzelfde aantal reps. hoop dat dit nog iets verbeterd.. benen/borst/rug/schouders gehad so far..

echt pure uitputting zo'n training.

Comment

verder staan er qua voedingswaarde best wat fouten in die standaard excel sheet.. kan zo een tiental gram afwijken in totaal, wat toch zo'n 200kcal kan schelen..

Comment

Als je een beetje met excel kan werken kan je makkelijk zelf je schema daar in laten uitrekenen met de waarden die je op de voedingsmiddelen of op bv voedingswaardetabel.nl vind.

Comment

Originally posted by Wasofski View Post
                  Als je een beetje met excel kan werken kan je makkelijk zelf je schema daar in laten uitrekenen met de waarden die je op de voedingsmiddelen of op bv voedingswaardetabel.nl vind.
                  heb de voedingswaarde van de verpakkingen genomen, en het een en ander aangepast, moet nu toch wel veel nauwkeuriger zijn

straks beginnen met de refeed, ben benieuwd, en zondag weer lekker cardio om in ketose te geraken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X