Aankomen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aankomen

Hoi,

Ik ben 16 jaar, 1.79m en weeg 60 kg (8% bf), ik zou graag spiermassa willen aankomen, ik fitness nu bijna 3 maand (5x p/week). Er zijn al grote verschillen te zien alleen ik word niet zwaarder!? Nu lees ik genoeg over een voedingschema alleen ik weet niet waar ik moet beginnen.. zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

Alvast bedankt,

Groetjes Wesley

Hier: http://forum.bodynet.nl/algemeen/333...er-sticky.html

Spiermassa aankomen = eten eten eten
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Dankje! alleen wil ik wel zeggen dat ik geen ''Zomer trainer ben'' ik wil spiermassa bijkomen omdat ik over 1-2 jaar bij het korps mariniers wil.

Comment

Hah jonge, dan is dit een mooie test voor je. Strak voedingsschema en trainingsschema aanhouden en niet cheaten. Goed voor je discipline (en voor je lichaam uiteraard). 4x p week trainen is trouwens voldoende. Ga niet over-trainen.

Comment

ah ja dat dacht ik ook! ik probeer nu zoveel mogelijk informatie op te zoeken over een voedingsschema.
          Weet niet precies wat ik allemaal moet eten en hoeveel. jij enig idee?

groeten

Comment

*zucht,....

Hierboven geeft iemand je een link naar het zomer sticky topic waar jij alle info vind die je wil weten.
            Misschien eerst die eens aanklikken ipv een paar posts erna weer dezelfde vraag te stellen.

Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Heb je de stickie al gelezen die werd aangedragen? Zo nee, eerst doen, dan pas vragen.....

Comment

Volgens mij neemt het Korps Mariniers ook geen burgers meer aan. Je hoeft ook niet heel gespierd te zijn. Het draait om doorzettingsvermogen. Ook al begin je als klein ventje, als je het volhoudt word je een beer.
                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

^ Mariniers zijn vaak skinny as fuck?

Gaat daar toch meer om conditie/wilskracht. 80% zit tussen de oren, als je daar helder bent en kunt blijven kom je al een heel eind.
                  "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X