voedingsschema bulk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voedingsschema bulk

Hallo,

Ik heb een voedingsschema in elkaar gezet.

Ik zou graag jullie advies/feedback willen op de hoeveelheid kcal, eiwit etc

Ik heb hem in elkaar gezet met het oog op haalbaarheid (eet normaliter niet zo veel) en op wat ik lekker vind. De avondmaaltijden heb ik het gemiddelde genomen van 7 dagen, waar ook een friet en pannenkoek avond bij in zit)

07:00 uur: 250 ml melk + whey isolaat (2 schep)
    250 ml melk + 100 gram cruesli
    totaal : 813,5 kcal / 58,5 gr eiwit / 90 gr koolhydraten / 22,5 gr vet

10:00 uur: 2 bruine boterhammen met kipfilet
    1 heel ei
    totaal : 416 kcal / 35,6 gr eiwit / 39,4 gr koolh / 11,9 gr vet

13:00 uur: 3 bruine boterhammen met pindakaas
    1 appel
    totaal : 668 kcal / 22 gr eiwit / 79 gr koolh / 27 gr vet

16:00 uur: 2 bruine boterhammen met banaan
    totaal : 299 kcal / 7,8 gr eiwit / 57,8 gr koolh, 2,6 gr vet

18:00 uur: Avond eten
    kwark 150 gr
    totaal : 664 kcal / 44,11 gr eiwit / 54,2 gr koolh / 31,6 gr vet

21:00 uur: 250 ml water + whey isolaat (2 schep)
    whey isolaat : 133,5 energie, 33,5 eiwit

23:00 uur: 250 ml melk + 100 gram cruesli
    totaal : 680 kcal / 25 gr eiwit / 90 koolh / 22,5 vet

TOTAALKOM IK DAN PD OP:
    Kcal: 3.674
    eiw : 226,51
    kolh: 410,40
    vet : 117,80
    mogelijk om de whey samen met dextrojuice pro te nemen dan komt er 80 gr koolh ed bij.

Ik hoop dat er iemand is die mij kan vertellen of ik goed bezig ben, of niet.

1.88 meter lang
    90 kg

Het doel is bulk, groeien.

Alvast bedankt

Paulus

1300uur bruine rijst met 200gr rundvlees en wat groente pakken
    1600uur brood met blikje tonijn of makreel
    2300uur zou ik de cruesli halveren en casseïne toevoegen of anders een paar scheppen volle kwark.
    dextrojuice is imo onnodig of je moet het tijdens de training drinken?

eventueel na de training nog wat carbs, brinta, maize, rijstbloem...
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Hey bedankt voor je reactie. Ik ben eigenlijk niet van plan om in de middag rijst en/of rudvlees erbij te eten. Die casseine is wel een goede optie. Ik lees dat dit goed is voor de eiwitten...

De dextrojuice werd mij aangeradan om bij de whey te pakken. Hier zitten veel koolhydraten in.

Wat vind je van de aantallen?:
      Kcal: 3.674 /eiw : 226,51 /kolh: 410,40 /vet : 117,80

Dit icm een goed trainingsschema en een kuur wat ik in juli wil gaan starten.

Alvast bedankt voor je reactie

Comment

Ik vind dat die grote man hiervoor, jou al n aardige hint heeft gegeven.
        In juli n kuur starten?
        Je hebt je voeding nog niet eens op orde.

Comment

In Juli een kuur starten, NEE NIET DOEN !
          Reden negatief advies, eerst een periode goed in je voeding zitten met je nieuwe voeding schema, plus je optimale trainingschema.
          Dan weet je hoe je reageert op de voeding en of die optimaal is voor jouw lichaam als de training en voeding goed op elkaar werken. Dat ga je dan eerst een bepaalde periode aanhouden voor optimale gains. Vallen de gains dan iets terug dan is overwegen en overdenken van een eventuele kuur pas aan de beurt.
          Dat is mijn mening. Hoop dat je er wat aan hebt.

ps de eiwitten vind ik zelf wat aan de lage kant voor jouw gewicht en vetten inname. Als je op minimaal 3 gram per kilo eiwitten gaat zitten met de andere aanpassingen, dan zal je zien dat je flink gaat groeien en ook niet zo snel vetter zal worden.
          Dan zie je ook gelijk waarom je beter kan wachten met kuren.

succes.

Comment

Originally posted by marnop View Post
            In Juli een kuur starten, NEE NIET DOEN !
            Reden negatief advies, eerst een periode goed in je voeding zitten met je nieuwe voeding schema, plus je optimale trainingschema.
            Dan weet je hoe je reageert op de voeding en of die optimaal is voor jouw lichaam als de training en voeding goed op elkaar werken. Dat ga je dan eerst een bepaalde periode aanhouden voor optimale gains. Vallen de gains dan iets terug dan is overwegen en overdenken van een eventuele kuur pas aan de beurt.
            Dat is mijn mening. Hoop dat je er wat aan hebt.

ps de eiwitten vind ik zelf wat aan de lage kant voor jouw gewicht en vetten inname. Als je op minimaal 3 gram per kilo eiwitten gaat zitten met de andere aanpassingen, dan zal je zien dat je flink gaat groeien en ook niet zo snel vetter zal worden.
            Dan zie je ook gelijk waarom je beter kan wachten met kuren.

succes.
            Kijk

Comment

Bedankt voor de feedback. Hier heb ik wat aan. De voeding daar ben ik al geruime tijd mee bezig. Ben al een tijdje zo aan het eten, en merk echt wel verschil. Ben al een paar jaar aan het "hobby" trainen en nadat ik zwaarder en serieuser ben gaan trainen viel ik af. Na een tijdje merkte ik dat ik WEER bleef hangen in mijn trainingen, qua gewicht. Nu ben ik dus al zo aan het eten en trainen en merk dat ik dus 6 kg zwaarder ben geworden. Mijn spieren krijgen nu extra brandstof want ik groei. Ik sta nu nog niet stil, maar zal eerlijk tegen jullie zijn dat ik het te langzaam vind gaan.

MIjn bekentenis: ik wil groeien, sneller dan het nu gaat.

In ga zeker kijken hoe ik die extra eiwitten op een dag fatsoenlijk binnen kan krijgen. Als je dus 3 gram per kilo lichaamgsgewicht moet rekenen dan zit ik op 270 gr eiwitten. Moeten er dus minimaal 50 gr pd bij.

Bedankt voor jullie feedback. Heb de as ook nog niet binnen....grrr....

Comment

Originally posted by paulus28 View Post

Bedankt voor jullie feedback. Heb de as ook nog niet binnen....grrr....
                you're welcome.

misschien leest je leverancier wel mee........ dan wacht ie ff met leveren tot je klaar bent met de basis leggen...

Mogen we weten hoe je kuur er uit zal gaan zien? Misschien kunnen we daar ook nog een handje bij helpen om je optimaal te laten gainen.

Maar wacht nog wel ff met starten tot je alles echt 100% klaar hebt en de eiwitten verhoogd, je zal zien dat je dan nog meer zal gainen dan die 6 kilo.
                6 kilo is ook een vaak behaald (matig) resultaat van veel kuurders trouwens.....dus vaak is het niet eens echt veel sneller dan iemand naturel kan met goede training n optimale voeding.

Comment

Ik heb ook geen haast om perse in juli te beginnen, maar die maand komt voorlopig het beste uit en anders wordt het pas september of oktober.

De kuur is aangepast na overleg, 25 dagen (ipv 6 weken) winstrol 40 mg pd, 20 mg voor de training en 20 mg voor het slapen. Na 25 dagen, 14 dagen nolvadex, waarvan de eerste 7 dagen 40 mg pd en de andere 7 dagen 20 mg pd.

Ik weet dat dit geen zware kuur is, maar dit is mijn eerste kuur en ondanks dat ik weet dat het zoiezo slecht is, wil ik niet gelijk 6 weken lang 60 of meer mg pd pakken. Eerst maar eens rustig kijken hoe mijn lichaam ed er op reageren.

Wat vind je ervan?

Comment

Zie nu net een pot micellar casein perfection van de bodyenfitshop.nl
                    Langzame opname van eiwitten. Als ik die in mijn schema verwerk bv 's ochtends ipv de whey en om 23:00 uur bij de melk en cruesli, dan heb ik in ieder geval 1 shake meer aan eiwitten en de hele dag en nacht afgifte van de casein omdat hij zo langzaam is. Staat alleen niet bij hoeveel eiwitten per shake. Maar moet er ongeveer 50 gr per dag bij, en 1 shake is toch meestal wel zo rond de 30 gr eiwit. Kom ik net iets te kort wat nog wel op te lossen is door wat extra's te eten. Misschien nog een shake in de middag, maar ben dan wel de hele dag shakes aan het drinken

07:00 shake, 13:00 shake, 21:00 shake, 23:00 shake....pfff shake wat af,
                    en anders dan hou ik het op 07:00, 21:00 en 1 voor het slapen gaan.

Toevallig ook nog tips mbt extra vitamines en of ik mijn creatine erbij moet blijven gebruiken?

Comment

Nou de voeding is helemaal op orde en te doen. Pak nu zelfs 250 gram kwark na het avondeten.
                      Ik heb alleen helaas nog geen zicht op het verkrijgen van de winstrol!
                      Iemand een idee?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X