Goede voeding tijdens de vakantie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goede voeding tijdens de vakantie

Hallo allemaal!

Ik train al ongeveer 4-5 maanden 3-4x per week met een goede split en zie goed resultaat. Maar nu ga ik vanaf begin JULI op vakantie met vrienden, en daarna meteen met m'n gezinnetje op vakantie, in totaal ben ik bijna 7 weken weg.
    En zal gedurende die weken dus niet naar de sportschool kunnen.

Hoe kan ik zorgen dat ik mijn spieren goed blijf verzorgen en er zo min mogelijk reductie optreedt? Zijn er basic oefeningen waarmee ik kan blijven trainen, zoals pushups of wat dan ook. Ik zou het heel jammer vinden als na al dat harde werk alles verloren gaat.

Alle ingevingen zijn welkom! Alvast bedankt
    Student Fysiotherapie

Mirin'

Zorg dat je voldoende eiwitten binnenkrijg, en goed blijft eten.
    Probeer de alcohol binnen de perken te houden.
    Kijk of er n sportschool in de buurt is, en ga daar zo mogelijk 1x per week heen voor n fullbody.

Maak er voor de rest gewoon n leuke vakantie van, want wat je evt kwijtraakt in 7 weken, heb je zo weer terug.

Comment

Ik zit met hetzelfde probleem, alleen is dit voor mij geen 7 weken gelukkig:P
      Verder heb ik op vakantie geen mogelijkheid om naar de sportschool te gaan dus zal ik moeten improviseren.

Mijn plan van aanpak is:
      - iedere morgen gaan zwemmen 20minuten (ben je meteen lekker fit)
      - zorgen dat je elke dag genoeg eiwitten binnen krijgt.
      - 1 keer per week oefeningen doen 30minuten (push ups, sit ups, dip etc)

Veel meer ben ik niet van plan om te gaan doen, je moet namelijk ook genieten op je vakantie!

Comment

Is het verstandig om een pot Whey gold Protein of iets dergelijks mee te nemen op m'n laatste 3 weken vakantie. Ik ga veel surfen en in beweging zijn en het leek mij geen slecht idee..
        Wat is jullie mening hierover?
        Student Fysiotherapie

Mirin'

Comment

Zou leuk zijn, mits je het mag invoeren in het betreffende land.

Ze hebben van mij 2.2kg in beslag genomen, en moest 110dollar boete betalen.
          Dus vraag eerst na of je het mag invoeren.

Comment

Ik ga naar frankrijk met de auto, denk dus niet dat dat een probleem word?
            Student Fysiotherapie

Mirin'

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X