magere kwark

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• magere kwark

Sinds 2 weken eet ik 500gram magere kwark voort slapen gaan, maar nou zei een maat van mij dat ik dat gelijk moet scrappe omdat er veels te veel suikers inzitten

Je moet toch juist magere kwark eten omdat je lichaam dat in slaap langzaam afbreekt?

Hier is de voedngs waarde van de magere kwark

Voedingswaardeper 100g (100g)
    Energie192 kj
    46 kcal
    Eiwitten6,9 g
    Koolhydraat4,4 g
    Suiker 4 g
    Vet0,1 g
    Verzadigd Vet0,1 g
    Vezels0,1 g
    Natrium0 mg

Andere kwark nemen.
    Neem bijvoorbeeld Konings, meer eiwitten en minder kh
    Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

Is het kwark zonder een smaakje?
      Dan is het goed daarin zijn de suikers lactose-suikers
      Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Kwark voor het slapen gaan kan in principe weinig kwaad voor zover ik weet. Nu moet ik wel zeggen dat jou kwarkmerk weinig eiwitten heeft ivm. die ik nu eet

Getal achter pijltjes is de aldi magere kwark
        Energie192 kj -> 250
        46 kcal ->60
        Eiwitten6,9 g ->10.3
        Koolhydraat4,4 g -4
        Suiker 4 g -->4
        Vet0,1 g -->,2
        Verzadigd Vet0,1 g- ->,1
        Vezels0,1 g --> 0
        Natrium0 mg -->0.04

Comment

Idd zonder smaakje nemen, bv koningskwark, maar veel supermarkten hebben ook goede eigen merk magere kwark.

Comment

Het is helaas aardbei smaak ivm ik naturel kwark niet echt lekker is

Comment

Dan doe je bij de naturel kwark er een schep whey poeder bij

Comment

Originally posted by princezoe View Post
                ^
                Dit

Comment

Originally posted by princezoe View Post
                  Idd, ik heb nu een combo gevonden van stevia en bananen whey en dan krijg ik danoontje smaak *SMIK SMAK*
                  If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by Motormuis View Post
                    Het is helaas aardbei smaak ivm ik naturel kwark niet echt lekker is
                    Gewoon aan wennen.
                    Kwark met smaakjes bevat veel onnodige suikers en dan heeft je maat dus gelijk.
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

ik doe dit nu ook een aantal weken, heb franse magere kwark.

als je deze zo eet is hij niet zo lekker maar ik doe er gewoon een paar aardbeien of stukjes verse ananas doorheen en dan smaakt het goed.
                      dat zou je ook eens kunnen proberen.

Comment

Oke erg bedankt voor de info ik ga vanavond maar weer is naar de supermarkt! En ff nieuwe whey bestellen die is ook bijna op

Dan heb ik alleen wel veel whey op een dag 2x shake bij het opstaan en 1x in de kwark dan ergens anders maar beetje schrappen

Waar is de magere kwark van konig verkrijgbaar bij jumbo ofzo?

Comment

Originally posted by Motormuis View Post
                          Oke erg bedankt voor de info ik ga vanavond maar weer is naar de supermarkt! En ff nieuwe whey bestellen die is ook bijna op

Dan heb ik alleen wel veel whey op een dag 2x shake bij het opstaan en 1x in de kwark dan ergens anders maar beetje schrappen

Waar is de magere kwark van konig verkrijgbaar bij jumbo ofzo?
                          de jumbo heeft een goed eigen merk kwark.
                          9,5 gram eiwit en 2,5 gram koolydraten per 100gram.
                          de AH heef ook een aantal goede. persoonlijk ga ik voor de AH magere biogarde kwark. dit verteerd beter, heeft de beste voedingswaarde bij AH en is het lekkerst. is wel 1,10euro.

de konings kwark koop je bij aldi geloof ik.
                          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Ik heb ook die magere kwark van de AH, is 10gr eiwitten en 3gr koolhydraten / 100gr. Die paar koolhydraten boeien niet, het moet wel leuk blijven natuurlijk. Kan helemaal geen kwaad voor het slapen gaan.

De smaak? Tjah, gewoon eten, is in het begin niet al te lekker maar je went eraan, ik deed er in het begin een heel klein beetje honing in
                            Nothing is over until you stop trying!

Comment

gezellig alweer een kwark topic.

lekkerste is die van de c1000 (groene deksel was het tijdje terug). Daarna jogging kwark van aldi.

van jumbo is een van de smerigste die ik ooit heb gegeten...te zuur en nare nasmaak.
                              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X