zoetstoffen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• zoetstoffen

Niet dat ik wil gaan gebruiken maar iemand ervaring ermee? Ben gewoon benieuwd... Stevia vloeibaar - Vloeibaar stevia extract, 100% natuurlijk stevia product.

Ken de negatieve aspecten van aspartaam maar is dit nou wel ok?
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Stevia is helemaal natuurlijk geloof ik, niks mis mee dus.

Comment

klinkt bijna te mooi om waar te zijn

Comment

Gebruik het zelf ook. is gewoon een vervanging van suiker maar dan veel en veel zoeter 1 druppel is even.zoet als 1 schep suiker en vindt het persoonlijk veel lekkerder dan suiker
        If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
          Gebruik het zelf ook. is gewoon een vervanging van suiker maar dan veel en veel zoeter 1 druppel is even.zoet als 1 schep suiker en vindt het persoonlijk veel lekkerder dan suiker
          ik zag net een pak liggen, maar dat bevat alsnog gewoon 376kcal per 100g dat mengsel.. Dat was dan wel geen pure stevia maar toch..
          "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
            ik zag net een pak liggen, maar dat bevat alsnog gewoon 376kcal per 100g dat mengsel.. Dat was dan wel geen pure stevia maar toch..
            Ja je heb verschil tussen stevia en stevia, echt de goeie originele stevia hoort geen tot nauwelijks kcal. te bevatten

Je heb namelijk ook van die naaap stevia maar die bevatten wel gewoon kcal
            If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Stevia is een natuurlijke zoetstof, en dit zoetstof is in aankomst.
              natuurlijk moet je hier ook niet teveel van nemen maar dit is beter dan ASPARTAAM/ACESULFAAM-K/NEOTAAM/SUCRALOSE/(E950) VARIANTEN.

vermijd chemische zoetstoffen.
              stevia kan

Comment

Mooi. Kan altijd eens van pas komen!

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                  Stevia is helemaal natuurlijk geloof ik, niks mis mee dus.
                  arsenicum ook
                  ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮ Ik ben niet dik,ik zit in mijn bulk fase ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

Comment

Originally posted by Manke Nelis View Post
                    arsenicum ook
                    Geloof het lekker niet dan, goede stevia heeft echt geen rotzooi erin zitten.

Comment

Stevia heeft een aparte smaak en is vaak lastig te doseren vind ik (te weinig proef je niet, maar is al heel snel teveel en dat is gewoon echt niet lekker).

http://youtu.be/jSpKo9kD5PA?t=26s
                      Last edited by Patricia86; 22-06-2012, 20:13.

Comment

Ik gebruik het al in druppelvorm 2 jaar en vind het een superproduct.
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik las ergens dat het in hogere doseringen een nadelig effect heeft op fertiliteit en reproductieve ontwikkeling. Ook zou het genetische mutaties veroorzaken.

Het is het wel zo dat het weliswaar om hogere doseringen gaat, maar multinationals in de voedingsindustrie staan te springen om het product te gebruiken in hun waren. Het is immers het een "natuurlijk" product, in tegenstelling tot bijvoorbeeld aspartaam, en dat verkoopt goed tegenwoordig. En als het in veel producten wordt verwerkt, dan wordt het een stuk eenvoudiger om een hoge dosering binnen te krijgen.
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X