cutschema 2500kcal graag feedback en tips

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cutschema 2500kcal graag feedback en tips

goedemiddag allen,

ik ben een tijdje bezig geweest om een cutschema van 2500kcal in elkaar te zetten. ik hoop dat julie mij kunnen ondersteunen doormiddel van feedback/tips te geven. ik moet mijn eiwitten nog zien te halen zonder te veel extra kh en vet vetten binnen te krijgen. ik heb mijn xcel bestand in een zip-file gezet omdat ik hem anders niet geupload kreeg.

alvast bedankt,

bart
    Attached Files

ik snap dat mensen geen zip bestanden willen openen, daarom heb ik via google documenten de volgende link. zodat je hem toch via een link kan zien, als het goed is. als dit niet zo is laat het dan even weten.

alvast bedankt,

https://docs.google.com/spreadsheet/...2FoYmVUbGRQLWc

Comment

Tonijn uit blik (op water) is een geliefde manier om meer eiwitten binnen te krijgen. Je kunt ook andere magere vis kiezen, de diepvries van elke supermarkt kan je voorzien van een voorraadje. Trouwens vette vis ligt er ook (zalm).
      Als je kaas op brood kiest, heb je gelijk ook veel vetten binnen op de hoeveelheid eiwitten die het levert en dat zijn de verzadigde vetten. Niets mis mee, maar dan wel in de juiste verhouding tot de onverzadigde vetten.

Die hoeveelheid kip in de avond kan je makkelijk verdubbelen voor je eiwitten.

Ik kan even niet achterhalen hoe je op 2500 kcal komt en mij lijkt dat toch erg weinig, zelfs in een cut, ik ga er vanuit dat je goed aan het sporten bent.

Comment

Originally posted by Pallas View Post
        Tonijn uit blik (op water) is een geliefde manier om meer eiwitten binnen te krijgen. Je kunt ook andere magere vis kiezen, de diepvries van elke supermarkt kan je voorzien van een voorraadje. Trouwens vette vis ligt er ook (zalm).
        Als je kaas op brood kiest, heb je gelijk ook veel vetten binnen op de hoeveelheid eiwitten die het levert en dat zijn de verzadigde vetten. Niets mis mee, maar dan wel in de juiste verhouding tot de onverzadigde vetten.

Die hoeveelheid kip in de avond kan je makkelijk verdubbelen voor je eiwitten.

Ik kan even niet achterhalen hoe je op 2500 kcal komt en mij lijkt dat toch erg weinig, zelfs in een cut, ik ga er vanuit dat je goed aan het sporten bent.

in de sticky´s heb ik gelezen dat als je onderhoud 3000kcal is, je tijdens een cutschema 500kcal onder je onderhoud moet gaan en tijdens bulk 500 kcal erboven vandaar die 2500kcal.

Comment

Je kan bij eerste maaltijd meer whey nemen, kwark kun je verdubbelen, en ik zou meer groente eten.
          Melk vervangen voor magere melk, kan je ook meer drinken.
          kip kan je idd ook makkelijk verdubbelen, en dan blikje tonijn ofzo erbij en klaar.

Comment

Kaas zit erg veel zout in, het is beter dat je die kaas eruit haalt. In brood zit ook veel zout.

Comment

Bedankt voor jullie reacties, ik zal er mee aan de slag gaan en zal hem daarna opnieuw posten

Gr,

Bart

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X