wegens mijn jonge leeftijd heb ik nog veel vetten en koolhydraten nodig en mag ik me niet concentreren op eiwitten maar hier is tog mijn eetschema:
08.00uur: 3boterhammen met choco (nutella) + een stuk fruit(meestal banaan)+yohurt(125gram)of youghurtdrink(250ml)+amino-shake in melk (shake bevat zo'n 15 gram eiwit samen met de melk)+vitaminen(1davitamon+1C-will (bevat 500mg vit.C))
10.30uur: 4 boterhammen met vlees (kipfilet, salami, tonijnsalade)
12.30 uur: warm eten (vlees, vis) met aardappelen,(heel soms met frieten of kroketten)en met groente, of soms ook een pastagerecht
17.00 uur: boterhammen met salami,kipfilet of met 100gr tonijn
17.15 uur: training
18.15 uur: glas fruitsap
19.00 uur: warm eten (vlees, vis met greoente en aardappelen of brood(of soms kroketten of frieten)
21.30uur: yoghurt (125 gram)soms met fruit+ amino-shake
22.00 uur: een soort olie afkomstig van eskimo's maar is zeer goed voor het lichaam en de huid
en dat krijg ik zo binnen als 15-jarige trainer
(ik train natuurlijk niet mega zwaar immers ik nog in mijn groei ben)
08.00uur: 3boterhammen met choco (nutella) + een stuk fruit(meestal banaan)+yohurt(125gram)of youghurtdrink(250ml)+amino-shake in melk (shake bevat zo'n 15 gram eiwit samen met de melk)+vitaminen(1davitamon+1C-will (bevat 500mg vit.C))
10.30uur: 4 boterhammen met vlees (kipfilet, salami, tonijnsalade)
12.30 uur: warm eten (vlees, vis) met aardappelen,(heel soms met frieten of kroketten)en met groente, of soms ook een pastagerecht
17.00 uur: boterhammen met salami,kipfilet of met 100gr tonijn
17.15 uur: training
18.15 uur: glas fruitsap
19.00 uur: warm eten (vlees, vis met greoente en aardappelen of brood(of soms kroketten of frieten)
21.30uur: yoghurt (125 gram)soms met fruit+ amino-shake
22.00 uur: een soort olie afkomstig van eskimo's maar is zeer goed voor het lichaam en de huid
en dat krijg ik zo binnen als 15-jarige trainer
(ik train natuurlijk niet mega zwaar immers ik nog in mijn groei ben)
Comment